Wij zijn daar in de voorjaarsvakantie geweest en hebben ons prima vermaakt. We hadden ook prachtig weer moet ik zeggen. Buiten was de midgetgolf open en de speeltuin buiten is echt wel leuk maar ik zeg erbij dat we prachtig weer hadden. Als het koud en guur is lijkt me er niet veel aan maar een andere omgeving is natuurlijk ook wel fijn.
Ik zou nu niet naar een vakantiepark gaan met veel faciliteiten die gesloten zijn. Dan zit ik alleen maar te denken dat het zo jammer is dat dat dicht is. Maar vorig jaar tijdens lockdown wel naar een natuurhuisje geweest. En dat was heerlijk.
Wij gaan volgend weekend naar landal rabbit hill. Alle faciliteiten zijn dicht maar ik ga evengoed al is het maar om even niet tussen dezelfde 4 muren thuis te zijn. Vindt het wel jammer maar goed onze peuter is nog jong. Met een wandeling in het bos en buiten speeltuin is ie al blij dus we vermaken ons wel
ja hier het zelfde begin februari.. Maar gaat het zwembad morgen niet weer open? Valt volgens mij onder sport toch? Zou wel fijn zijn als het zwembad bv wel open is
Zwembad is ook dicht stond in de mail van vandaag . Vind ik ook wel jammer want dat was wel leuk geweest.
Als ik zie wat landal nog organiseert ondanks lockdown nou dan hoef je je niet te vervelen. Dus idd lekker gaan Even weg
Zwembaden vallen volgens mij onder doorstroomlocaties, zoals dierentuinen enzo. Dus ben bang dat die dicht blijven.