Hengelhoef of Parelstrand

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Wijffie75, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hoi hoi

Ik ben er bijna uit qua zomervakantie, het heeft even geduurd haha.

Ik zit nu te twijfelen tussen 2 parken van Oostappen in Belgie, Parelstrand en Hengelhoef? Wie kent deze parken? Welke is leuker?

Parelstrand heeft een groot buitenzwem gebeuren, maar geen binnenzwembad. Hengelhoef juist andersom, wel een groot binnenzwembad, maar geen buitenzwembad. Wat is prettiger? Ze hebben beiden wel een strandje/plas, dus dat zou ook kunnen met mooi weer denk ik?

Ik ga eind juni/begin juli, maar met t weer weet je t nooit natuurlijk.

Iemand die toevallig allebei de parken kent? Voor en nadelen van de parken? Qua prijs scheelt t niet veel, 70 euro op de hele vakantie geloof ik.

Bedankt!!

2. tulip

tulip Niet meer actief

hoi,

ik ben 2 weken terug op de hengelhoef geweest. Een geweldig leuk park. Het zwembad is echt te gek, zeker voor de kleintjes is het peuterbadje heel leuk. Er is voor als je minder weer hebt ook een binnenspeeltuin (net zoiets als ballorig, maar dan kleiner) alleen moet je vanaf 2 jaar wel betalen daarvoor. Ook als je op het park staat.

Het nadeel van het park en het zwembad, het is echt niet schoon. Ik weet niet wat voor accomodatie je hebt, maar wij zaten in een appartement en vrienden in een stacaravan, beide echt heel oud, versleten en vies. Het zwembad zelf vond ik ook heel vies. Wij kwamen een keer s ochtends om 10 uur, dan gaat het zwembad open en de kleedhokjes e.d waren nog net zo vies als de middag ervoor.

hoe het op het parelstrand is weet ik niet, daar ben ik nog nooit geweest.

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Dankje voor je reactie. Naar aanleiding daarvan ben ik s verder gaan neuzen op zoover enzo en daar wordt toch zo'n beetje wel t zelfde gezegd, leuk park maar vies. Reacties zijn niet echt positief. Jammer, want de Oostappen parken zijn veel goedkoper dan bijv CP maarja, dan weetje dus ook waarom. He, heb ik eindelijk de knoop doorgehakt waar ik heen ga, ga ik weer twijfelen haha, dit schiet niet op zo ;)

Nog meer ervaringen?

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    geef mij hengelhoef super park en droomgaard zijn we zondag terug van gekomen ook mooi park

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    en vies nou wij gaan met eigen caravan vond het echt niet vies

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik ga toch de gok nemen en heb zojuist Hengelhoef geboekt. Ik zit al maanden te twijfelen en heb nou de knoop maar s doorgehakt haha. Dus op naar België :)

7. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Wij zijn 2 keer bij de hengelhoef geweest. Eerste keer in chalet en die zag en netjes uit en 2de keer in appartement. Zag er toen ook netjes uit. Kan natuurlijk ook zijn omdat die toen pas net in gebruik waren. Verder echt een super park. Als alles goed is gaan wij in sep er weer heen

8. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Hengelhoef is leuk!

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ben je daar onlangs nog geweest Femmetje? Met eigen caravan of iets gehuurd? Ik heb een Vossenchalet gehuurd, ben benieuwd hoor. Heb er in elk geval wel zin in, lekker even 1.5 week eruit. Nu nog mooi weer en mama en kind zijn happy :)

Deel Deze Pagina