wij zijn net een weekje weggeweest. was anderhalf uur rijden. gewoon alle papieren meegenomen. en verder niet. als het echt nodig was waren mijn ouders er zo dus gewoon doen en genieten van je tijd.
Texel is nou ook weer niet het eind van de wereld hoor en je kind zal er vast niet in ene uitvallen. Met 33 weken ben ik destijds toen ik van de eerste zwanger was nog een weekendje naar Frankrijk gegaan.
Hoi meiden ik las deze topic en bedacht dat ik zelf dit jaar nog weg ga 4 weken voordat ik uitgerekend ben....oops Maar moet kunnen denk ik hoor. Deze vakantie stond al besproken met mijn ouders en broertje in frankrijk. Maar aangezien Frankrijk geen ontwikkelingsland is, durf ik het wel aan hoor! We zullen dan niet de hele week blijven maar misschien een paar dagen.... veel plezier voor iedereen die lekker weg gaat. Ik ga volgende week, de 15e heerlijk voor een maand weg naar de andere kant van onze aardkloot... toedeloe
ik ga eind mei met mijn mannetje en onze hond nog een paar dagen naar het sauerland, ook inderdaad om mijn mannetje te verwennen en bedanken want hij is naast zijn werk al een half jaar flink aan het klussen in het nieuwe huisje wat we gekocht hebben nieuwe badkamer keuken nieuwe leidingen leggen etc. en over een maandje kunnen we er eindelijk in en dan leek het me een goed idee om er ff met zijn 3tjes op uit te gaan voordat de kleine geboren wordt
Zolang je je goed voelt kun je toch lekker genieten. Je voelt het zelf snel genoeg als het minder gaat. Ik denk dat het juist belangrijk is dingen te blijven doen en te blijven bewegen. Tot nu toe wandel en fiets ik nog elke dag. We trekken er dagjes op uit in nl, zeker de laatse dagen met dat mooie weer.
Ik zou lekker gaan! Lekker relaxen en niks doen! Houd er wel rekening mee dat je minder kan..dus dat je meer op je hotelkamer aangewezen bent! Afgelopen weekend zijn wij een nachtje weg gegaan met mijn ouders, en hun gingen smiddags een boswandeling maken..had ik ook wel gewild, maar na een half uur lopen ben ik bek af! Dus wij zijn lekker een uurtje ons bed in gekropen! Ik had mijn zwangerschapskaart mee, volgens mijn VK moet ej die meenemen als je verder dan een uur van huis bent! Zodat je altijd je papieren bij je heb mocht er iets gebeuren! Scheelt een hoop testen in een vreemd ziekenhuis. veel plezier! Weet je al waar je heen wilt? kus miek
Mijn broer trouwt op 1 juni a.s. ik ben dan ook 34 weken zwanger. Het is helemaal in Friesland dus best een eindje rijden voor ons. Ben ook nieuwsgierig hoe dat gaat. Geniet er lekker van en doe gewoon rustig aan. Groetjes en veel plezier! Mona