hai hai nou is ook wat vandaag naar het ziekenhuis geweest wat blijkt 145/92 is mijn bloeddruk nu moet ik vrijdag bloedprikken en dinsdag weer terug komen voor de bloeddruk ik denk als het niet verandert is dat ze me op gaan nemen, ben ik lekker mee man lief is dinsdag jarig, 10 april lekker verhaal dadelijk liggen we op zijn verjaardag in het ziekenhuis het zit echt allemaal niet mee pfff wat zou ik toch bnlij zijn als ze er is
Had ik met mijn eerste zwangerschap ook. Maar idd als het alleen je bloeddruk is die stijgt valt het nog wel mee. Als er ook eiwit in je urine zit kan dat betekenen dat je lever niet meer voldoende functioneert. Neem aan dat ze je dan pas houden in het ziekenhuis. Kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent. Probeer rustig aan te doen. Misschien valt het wel mee en ja valt het niet mee, in het ziekenhuis ben je echt het beste af.... Succes en sterkte.
hai meiden nee ik heb ook eiwitten in de urine zolas hun dat zeggen een spoortje disndag moet ik terug en vrijdag moet ik bloed laten prikken