Mijn man en ik willen begin december graag een weekeindje weg. Maaaar ik heb veel last van mijn rug en kan geen lange afstanden lopen. Anders gingen we graag naar een hotel aan zee of in een bosrijke omgeving. Nu zoeken we dus een hotel vlakbij een leuke stad (met veel cafeetjes om te rusten haha) of een beautyfarm waar je kan overnachten maaaaar waar je niet naakt hoeft. We hebben al op hotels.nl gekeken en op weekeindjeweg. nl maar we kunnen eigenlijk niets geschikts vinden. Hebben jullie nog tips of aanraders. Provincie maakt niet veel uit. Ik las bv dat er in Maastricht Winterwonderland is, zoiets lijkt me ook leuk. Ik ben benieuwd
Ik weet niet of je budget het toe laat, maar Preston Palace is erg leuk. Het is een all-inclusive hotel. Eenmaal binnen zijn het eten, drinken en de fasciliteiten gratis. In het hotel vind je o.a. barretjes, terrasjes, zitjes bij een open haard, zwemparadijs, danszaal, midget-golf, bioscoop......enz. Er zit ook een sauna, maar ik weet niet of dit een naaktsauna is. Het is wel behoorlijk prijzig, maar als je kijkt wat er allemaal bij inbegrepen is, vind ik het een redelijke prijs voor wat er aangeboden wordt. Je zou eens op hun site kunnen kijken: www.prestonpalace.nl
lijkt me super prestonpalace.... misschien ga ik daar ook nog wel heen voor ik bevallen ben! wie zal het zeggen! ligt aan onze centjes!
maaruh.... als je normaal niet zoveel naar de sauna gaat is dat ook beter om het in de zwangerschap niet te doen {tenminste....} dus is preston palace ofzo een heelgoed idee
ik zal eens gaan kijken op de site. Het klink alleen wel mega groot en daar houden wij niet zo van. Wij zijn meer van het romantische, kasteeltjes, oude boerderijen, klein hotel of iig knus. En dan ook nog onze andere wensen haha. Je snapt dat het lastig zoeken is.
Hmm in valkenburg aan de Geul zijn leuke kleine hotelletjes en je hebt daar idd thermae 2000 vlakbij. Nu ook leuk ivm de kertsmarkt! en de veeeeeele restaurantjes cafeetjes..
Dat is ook het eerste waar ik aan dacht.. Heerlijk. Alleen in de sauna moet je naakt, maar daar ga je als zwangere ws toch niet naar toe! Ook Sanadome in Nijmegen is erg leuk. Nijmegen is zowieso een hele leuke stad.
Het zwem- en saunaparadijs bestaat uit twee gedeeltes. Een naaktgedeelte en een recreanten gedeelte (toegang met badkleding). Beide gedeeltes hebben een subtropisch zwembad, sauna, Turks stoombad, bubbelbad en zonnehemels. (dit staat op de site.... maar ik ben er nooit geweest, dus ik weet het zelf niet)
De flair heeft een hotelbonnenboekje deze week. Misschien zit daar wat voor je tussen? Is het ook niet zo heel duur.
preston palace is errug leuk...het zwembad is ook lekker romanticc hihi En met de groote valt wel mee hoor.
sanadome ga ik eigenlijk ieder jaar wel naar toe en dat bevalt super maar dat is voor 1 dag en 2 nachten wel genoeg. Nu willen we echt 2 nachten en 3 dagen. Ik zat te denken om mss 2 dagen sanadome te doen en dan nog in Nijmegen zelf een knus hotelletje voor de laatste dag. @anniek, hiih halfnaakt, mag ik dan kiezen of ik mijn broekje of bovenstukje aan houd?
preston palace is echt een aanrader meid... als je er eenmaal geweest bent voor de 1e keer raak je er niet over uitgesproken...en tis echt niet zo groot als dat het doet overkomen hoor... het was ooit eens een ziekenhuis, en vanaf de 1e verdieping zijn de kamers en de beneden verdieping is dat omgebouwd tot een soort van uitgaanscentrum, je hebt er een grote zaal waar meestal live muziek is, je hebt er een zaal waar vaak van alles wordt gedaan, je kunt ook als je dat zou willen romatisch a la carte eten, maar ja waarom zou je dat doen als er zoveel te eten is dat je niet weet wat te kiezen.. je hebt er ontzettend leuke hoekjes bij de open haard waar je je heerlijk kunt terug trekken met je partner en de barretjes waarover gesproken wordt zijn ook verschillend zo heb je er een jazz barretje, een schipperscafe'tje een hollands cafe'tje een engelse pub..maar niet mega groot hoor juist gezellig klein.... je kunt je ook lekker terug trekken om een filmpie in de bios te bekijken of heerlijk samen gaan zwemmen (zoveel zijn er niet die dat doen) dus dat is vaak ook rustig genoeg..nee meid preston kan ik je echt aanraden...en mocht je willen boeken kijk dan vooral op de last minute site of aanbiedingen site daar hebben ze vaak aanbiedingen tussenstaan die mits de datum goed is je nogal wat kan schelen... waar je ook heen gaat heel veel plezier... o en nog een tip mijn moeder en haar vriend gaan begin december naar maastricht en daar schijnen dan overal kerstmarkten e.d. te zijn dus dat is daar ook heel leuk en sfeervol versierd... kortom tips te over volgens mij... veel plezier