Vanmorgen was op de radio dat een stel op huwelijksreis was in Nieuw Zeeland. Tijdens de reis werden ze overvallen: ze moesten van bank tot bank om geld te PINnen. En op 't einde verkrachtten die lui die vrouw nog ff voor de ogen van haar man... Shocked! Ik was echt ..... sprakeloos! Welke halve gare achterlijke malloot doet zoiets? Misschien kwam het voor mij even dubbel zo hard aan omdat mijn eigen huwelijksreis voor de deur staat...
heb t ook gezien op tv. is al een paar dagen actuweel nieuws Ja niet te geloven... heel sneu.... wens die mensen veel kracht toe!
Vindt ik ook heel erg, mede omdat ik zelf 20 jaar in Nieuw Zeeland heb gewoond. De stel waren al gewaarschuwd om niet in deze afgelegen plek te gaan staan met hun campervan. Daar was het algemeen bekend dat het niet veilig was. Dat niet te min, ik vindt het wel diep triest. Volgens de kranten uit NZ worden ze overspoeld met mensen die hun willen helpen. Ik wens hun heel veel sterkte.
Ik heb het echt niet snel en zeker niet vaak, maar toen ik dit hoorde draaide LETTERLIJK mijn maag om. Zo erg vond en vind ik het....vooral die verkrachting voor de ogen van haar man, echt verschrikkelijk....ik heb er geen woorden voor...
Ja ik vind het ook een heel erg verhaal, zeker omdat ik a.s. maandag op mijn huwelijksreis ga (gelukkig niet naar NZ)
Vreselijk! Je huwelijksreis zou een vakantie moeten zijn om nooit meer te vergeten. Dit vergeten ze ook nooit meer maar wel op een hele andere manier. Ik vind het echt heel erg voor die mensen.
Ja ik hoorde het ook op het nieuws echt vreselijk gewoon. Die mensen zullen diep getraumatiseerd zijn, het is gewoon een nachtmerrie die echt wordt vreselijk gewoon!
ik had het gister gehoord en ben niet vaak stil maar hier werd ik zelfs stil van! Wat een gruweldaad zeg!heb echt met het stel te doen en hoop dat ze toch samen een groot gedeelte kunnen verwerken! liefs
@salomina, leuk ik las al een keer eerder dat je daar hebt gewoond, ik heb 10 jaar in nieuw zeeland gewoond, tot mijn 14e bij mijn vader! On-topic: heel erg idd, en toch staat nieuw zeeland wel bekend om criminaliteit, toen ik er woonde iig wel, ook veel jongeren "gangs" er hing ook niet voor niks een waarschuwingsbord, lieten ze op tv zien.
Verschrikkelijk dat het is gebeurd , maar wel naief dat ze na uitdrukkelijke waarschuwing toch naar een onveilig gebied gingen.
Ja, dat wel, maar toch... Wij gaan naar een overtoeristische plaats: Costa Adeje (Tenerife, Kanarische Eilanden, Spanje), dus mensen genoeg om ons heen. Er wordt alleen wel veel gejat daar, maar daar kunnen we rekening mee houden: geld goed opbergen in moeilijk bereikbare vakjes e.d.
wij hebben in NZ alleen gecampd op veilige plaatsen, maakt waarschijnlijk toch wel wat uit. Niettemin vreselijk dat dit is gebeurd dat ze de daders maar pakken