Op vakantie vind ik het altijd een heel gedoe met een gewoon hoeslaken om het matrasje in het campingbed. We hebben een opklap(vouw)baar matras en dat klapt dan steeds dubbel. Nu zag ik een hoeslaken met rits voor een campingbed. Wie heeft er eentje en bevalt dat beter dan gewoon hoeslaken voor een ledikant?
Ik heb voor het campingbedje ook de hoeslakens met rits gekocht. Heb ik gelijk aangeschaft bij de aankoop van het matrasje dus geen ervaring met gewone hoeslakens. Maar ik vind het wel handig in gebruik. Voor vertrek doe ik hem er al rond,weet ik zeker dat ik hem niet vergeet en hij blijft keurig rond het matrasje zitten.
Ja ik kan je hem echt aanraden. Je doet hem erom heen en hij blijft tenminste goed zitten. Ik had er dan 2 aangeschaft voor eventuele ongelukjes en om halverwege de vakantie eventueel te verschonen.
zelf geen ervaring met eeng ewoon hoeslaken bij het campingbedje, maar mijn vriendin wel. Toen ik haar vertelde een campingbedje aan te schaffen (vorig jaar), adviseerde ze me meteen zo'n hoeslakentje erbij te kopen, want zij had alleen maar ruzie met een gewoon hoeslaken er omheen. Het bevalt ons heel goed! Geen weggooid geld, lijkt me
Ik heb ook zo een hoeslaken met rits gekocht maar blijkbaar niet eentje die bij ons matrasje past. krijg hem er niet omheen. heb wel een oplossing gevonden voor een gewoon hoeslaken (want daar wordt je idd helemaal gek van want dan klapt het matrasje elke keer omhoog): 1persoonshoeslaken gekocht, maar dan zonder van die 'hoeken' erin. geen idee hoe je dat noemt gewoon een gladde dus en eromheen doen rondom. werkt ook prima.