Landal land van bartje

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door aardbei1707, 9 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Ik heb over dit park verschillende dingen gehoord.

een zegt heel mooi en leuk voor kinderen, andere zegt dat het tegenvalt omdat alles klein is.

Wij willen in januari een weekendje daar naar toe maar ik twijfel of er binnen genoeg te doen is. ik heb ergens gelezen dat het binnen allemaal klein is...

2. Tante Truus

Tante Truus Actief lid

14 jul 2014
    352
    117
    43
    Wij zijn er vorig jaar geweest. En ja, binnen is klein. Maar hoe groot moet het zijn voor een 2-jarige en eentje van 3 maanden? Onze oudste heeft zich prima vermaakt, met loopfietsjes, overdekte zandbak, heel leuk zwemparadijs voor de kleintjes en buiten ook nog een aantal leuke speeltoestellen. En dan hebben we niet meegedaan aan het activiteitenprogramma., al zal dat er in januari waarschijnlijk niet zijn.
    Wij vonden het er heerlijk, we hadden een huisje met een eigen sauna, bubbelbad, stoomcabine en zonnebank. En je kunt er een masseur aan huis laten komen, dus papa en mama waren ook helemaal bijgetankt.

3. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Wij zijn er begin september geweest. Het 'indoorspeelparadijs' is klein, maar onze kids hebben zich daar prima vermaakt. Zwembad is top (het overdekte buitenbad) en ook de Bartjesboerderij met knutselhoek, indoor zandbak en fietsjes is erg leuk.
    Buiten idd veel leuke speeltuinen, maar ook dat is in januari prima te doen lijkt me als het weer meezit.
    Wij hadden een 6 persoonsbungalow. Heerlijk huisje en een heerlijk park.

4. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij zijn er op dit moment met 3 kinderen. 2 van 5 jaar en nog een van 2 jaar. We zijn een midweek en zijn het park nog niet afgeweest. Kids vermaken zich helemaal prima met alles wat hierboven is genoemd. Voor oudere kinderen is het idd minder denk ik.

5. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Oke bedankt! denk dat we toch voor deze gaan! :)

Iemand nog tips voor welk huisje? wij houden van modern en schoon.

Deel Deze Pagina