Wij gaan over een week een midweek naar Belgie. We gaan dan met 3 kinderen (10 jaar, 8 jaar en 4 maanden). We hebben een Seat Ibiza Station. Aangezien we toch best wat mee hebben, behalve kleding voor een week. De babygym, de travel cot en wrs de elektrische schommel!! Zit ik in dubio of we de wandelwagen wel mee zullen nemen, Ik draag haar heel veel in de draagdoek en vraag me af of het wel nuttig is om de wandelwagen mee te nemen. Nu gaan we wel een avond uit eten, ter ere van het 35 jarig huwelijk van mijn ouders. En dan is het wel weer handig. Dus ik weet het niet (het moet namelijk ook allemaal passen).
Waarom al dat speelgoed? Wandelwagen is fijn om mee te nemen, Met dit lekkere weer lekker buiten slapen in wandelwagen.. En ja met uiteten wel zo praktisch. of kunnen evt je ouders iets meenemen?
Voor het uiteten gaan lijkt het mij ook wel makkelijk; een kinderwagen. Buiten dat om zo ik idd zeggen, lekker in de draagdoek. Maar waarom de elektrische schommel mee? Idd wat beertjenicky zegt; misschien kunnen je ouders iets mee nemen? Wat een volksverhuizing is het toch he voor die paar daagjes
Ik zou hem wel meenemen. Anders ga je waarschijnlijk op bepaalde momenten toch vloeken dat je hem niet mee hebt. Als je samen met je ouders gaat inderdaad misschien horen of zij nog plaats hebben?
Helaas hebben mijn ouders geen plek. We moeten ook eerst naar hun toerijden. De babygym is het enigste speelgoed dat we meenemen. De schommel is omdat dat, en de draagdoek, de enige manier is om haar in slaap te krijgen. Of zelf rustig te kunnen eten. Liggen in de wandelwagen vind ze alles behalve leuk. en de travel cot is om in te slapen snachts. De schommel nemen we wrs niet eens mee, want daar is geen plek voor. Maar was wel vergeten hoeveel je nodig hebt met zo een kleintje. 2 weken daarna gaan we 3 weken naar France, maar dan stouw ik alles in de vouwwagen.
Tja, ik zou absoluut niet zonder wandelwagen kunnen, maar ik heb dan ook niet echt een draagkind. Eventjes vind hij leuk, en zolang hij slaapt, maar daarna wil hij vooral lekker wild bewegen en spelen, dus die vermaakt zich altijd prima in de wagen. Maar als de jouwe er niet graag in ligt wordt dat al weer wat anders inderdaad. Kun je ipv de babygym niet zo'n setje van die gekleurde ringetjes (playloops of zo?) meenemen, en daar wat speeltjes aanhangen? Zo doen wij het ook altijd als we ergens zijn, je spant ze zo over de kinderwagen, box of campingbedje heen, hangt er wat speeltjes aan, en spelen maar. Neemt toch een stuk minder ruimte in.
De babygym neemt niet zoveel ruimte in. Die kan de helemaal plat maken en is tegelijk het speelkleed. Maar we nemen de wagen wel mee. En dan zien weer wel of er hem nodig hebben.