Hallo allemaal ! Even een vraagje , wij hebben een stoffen bank (heel stom uiteindelijk) en 2 honden thuis.. Nou liggen die 2 etterbakken de hele dag op de bank.. (als wij er niet zijn helemaal) Nou doe ik de bank zowiezo om de dag afsoppen met een doek en groene zeep , Omdat hij gewoon erg ''muf'' ruikt omdat de honden erop slapen , Maar dit helpt nu dus niet meer , en de bank gaat steeds meer stinken :x ! Weet er iemand toevallig een spray voor muffe luchtjes op meubulair ? Want die stank is niet te harden , en de hoes kan niet in de wasmaschine , want dan krijg ik hem nooit meer om het kussen heen ! Alle tips zijn welkom , alvast bedankt !
Ik heb hier de oplossing voor je. Febreze! Drogisterij.net: Febreze Textielverfrisser Extra Sterk Spray
Ja, of textielverfrisser. Allemaal te koop bij de supermarkt, even snuffelen daar tussen de schoonmaakmiddelen.. En mss toch iets verzinnen waardoor je honden niet op de bank kunnen? Desnoods de stoelen van de eethoek op de bank leggen als jullie weggaan?
Thanks , helemaal top ! Moet ik het persé op internet bestellen of weet je toevalig ook of het gewoon te krijgen is bij een drogist ?
Febreze is gewoon te koop bij drogist en supermarkt hoor. En je hebt inderdaad wel meer soorten textielspray.
Ja dat proberen we elke keer , maar dan vergeten we het een keer te doen en dan liggen ze er meteen weer op. Het is ook onze eigen fout hoor , we hadden het NOOIT moeten toelaten ! Het is wel af te leren , als wij thuis zijn dan liggen ze er eigelijk nooit of amper op , tenzij ik (of mijn vriend) het toelaat. We hebben wel een plaid op de bank , maar je ruikt het toch.. Hoewel ik me om de dag een slag in de ronte poets om hem voor zo ver dat nog mogelijk is , schoon en fris te houden. (en stofzuigen elke dag) Vind het straks ook niet fris voor als die kleine er is.. Als ik nu visite heb en ze zitten op de bank , schaam ik me rot ! Denk dat ze die typische ''hondengeur'' ook wel ruiken. Ik zal nog is verder gaan snuffelen , bedankt voor de tips !
Ben even naar boven gelopen voor je om te kijken welke ik ook alweer heb staan. Ik heb hier namelijk een kat in huis wonen, die het fijn vind om de kokosmat vol te pissen als hij de kans krijgt (lees; als wij de deur van het halletje niet goed dicht doen). Kattenpis is een vreselijke rotgeur om weg te krijgen, maar ik gebruik hier dus ook gewoon textielverfrisser voor. Het is van het merk W5 van de Lidl en werkt prima, die nare geur wordt goed gemaskeerd... Maar andere merken verkopen het ook, volgens mij kun je gewoon terecht bij elke drogist of supermarkt bij jou in de buurt...
febreze doet het inderdaad wel goed! ik vraag me alleen af waarom sommige honden zo stinken....die van me collega ook. Als ik die even heb geaaid ruikt mijn hele hand naar hond... Heb zelf een hond maar heb dat nooit!!!!!!!!!!!! zij stinkt niet en het huis ook helemaal niet
hier wil ik het antwoord ook wel op weten....want die van ons verspreid af en toe ook zo'n heerlijke eau de hond
Bedankt voor alle tips en adviezen ! Ik heb net even een spray gekocht van HG ''geurtjes weg'' dat helpt super ! Is veilig voor kinderen , dieren ect. en laat geen vlekken achter.
Ik heb een sprayfles, en daar doe ik altijd een bodempje wasverzachter in (lenor jummie ) en dat vul ik aan met water. Dat ruikt heerlijk, werkt even goed en kost maar een fractie van de febrezes en robijntjes