hey ik heb een vraag me vrouw is nu 6w en 2d maar ze heeft gister avond over gegeven en nu is ze weer misselijk hoort dit bij de zwangerschap ? wij dachten dat het later kwam als het hier van is tot waneer blijft ze het dan houden ? groetjes manuel en sabrina
Ja hoor, kan goed van de zwangerschap zijn. Dat kan al beginnen als je net zwanger bent. Bij de meesten is dat met een week of 12 weer over.
hoort inderdaad bij de zwangerschap, het verschilt per persoon wanneer dit weggaat, meestal tussen week 12 en 16, sommige pechvogels hebben het langer of komen er zelfs 9 maand niet vanaf, wat je wel kunt doen is een huisarts bellen als het te erg wordt en je vrouw niks meer binnenhoudt, de huisarts kan dan wat voorschrijven zodat ze minder misselijk wordt.
dat had ze de eerste zwangerschap tot ze in juli een mk kreeg maar ik kiijk het even aan het is nu 1 keer per dag
Ja hoor hoort er bij. de ene heeft er eerder en langer last van dan de ander. Ik zelf had de pech de eerste 4 maanden 3 á 4 keer per week boven de pot te hangen. maar volgens mij vk is misselijkheid een goed teken.dat betekend dat het goed gaat met de baby ( als ik het me goed herrinner wordt er een bepaald stofje afgescheiden waardoor de kleine groeit en daar wordt je misselijk van )
hey, ik had het vanaf week 5 tot week 12 in allebei mijn zwangerschappen. ik heb pillen gehad (suprimal). dit zijn pilletjes tegen wagenziekte enzo, maar er zit een stofje in die pillen die helpt tegen zw.schapsmisselijkheid. heeft mij in allebei mijn zw.schappen erg geholpen. de huisarts had ze op recept gegeven, maar zag toevallig vandaag in de apotheek dat je ze ook zo kunt kopen. misschien het proberen waard.