Wij willen weg! En het liefst volgend weekend nog! eind oktober gaan ze onderzoeken of Eefje HeupDysplasie heeft en ik ben bang dat als dat zo is we de komende tijd niet weg kunnen... Maar het zijn allemaal 6 persoonschaletjes voor een hoop geld, terwijl wij gewoon een klein huisje voor 2 personen + baby zoeken, het liefst in overijssel of drenthe... Wie heeft voor ons de gouden tip?? (particulier mag ook!) X
via www.vakantieveilingen.nl kan je vaak goedkopen weekendjes weg boeken. kijk anders eens op de site van. de hunzebergen of het hunzedal (weet niet meer precies welke) in borger in ieder geval.
heb je al op roompot.nl gekeken? Daar heb je een 4 persoonshuisje, inclusief alles voor 180 euro, 3 nachten, vanaf de 16e in Epe, bospark de schaapskooi... Je zit verder natuurlijk met de beginnende herfstvakantie, waardoor de prijzen allemaal wat hoger liggen.. Maar op roompot.nl heb je nog wel wat 4 persoonshuisjes voor een weekend.
Bungalow Specials - Bungalows boeken met hoge kortingen= kijk is bij roompot bospark lunsbergen 119 euro of op google zoeken lastminute vakantie in overijsel of drente of vakantie veilingen succes , wij zijn net terug van een midweekje met z'n drieen voor het eerst..was echt super liefs Hellen ps je zit wel met de herfst vakantie dus de prijzen liggen iets hoger, je zou een midweek kunnen gaan na de herfsvakantie das goedkoper
www.landal.nl? last minute is het niet duur. en parken overal in nederland. Ik heb vandaag geboekt voor over 2 weken. lekker een weekje er tussen uit.
Kijk eens op Bungalow en vakantiepark aanbiedingen - BungalowS.nl daar hebben wij zojuist geboekt. Je hebt er superaanbiedingen van bekende parken zoals landal, sunparcs, centerparcs enz...
Wij zijn een weekje weggeweest naar Centerparcs via een mysteryboeking via www.bugalows.nl. Was erg geslaagd!
Ik weet niet of de waddeneilanden ook een optie zijn, maar dan kan ik De Smederij op Texel aanbevelen! Niet duur maar wel errug goed Het is een bed and breakfast. www.smederijtexel.nl Ze hebben op het moment ook allemaal acties, misschien zit er wel iets voor je tussen.
Wij zijn deze zomer naar "ons buitenhuis" geweest, net op de grens tussen overijssel en drenthe. Is ons erg goed bevallen. Je kunt het boeken voor B&B maar ook voor een hele week. ONS BUITENHUIS, gastenverblijf/bed & breakfast
Een weekendje weg is altijd leuk, maar waarom ben je bang dat je niet meer weg kan als je dochtertje heupdysplasie heeft? Mijn dochtertje heeft het ook (gehad) en heeft vanaf 3 maanden t/m 6 maanden oud in een spreidbroekje gezeten. Dit zijn 2 plastic beugels aan een rugstuk en zij kon nog gewoon in de maxicosi en de wagen. Als we gingen zwemmen,dan kan het ook gewoon af. Ze kon er ook gewoon mee rollen. Pas als het enorm ernstig is (heupluxatie) dan kan het zijn dat ze in een gipsbroek moet en dat is idd lastiger. Mijn dochter is nu 2 en donderdag gaan we op eindcontrole. Als je vragen hebt, mag je me ook een PB sturen! Succes!
Wij gingen met onze zonn naar Texel toen was hij een half jaar. Wat is het nu geworden??? waar gaan je heen??
Ik Sluit me hier bij aan. en vroeg het me ook af. en als het wel een gips broek is. ook dan maken ze het zo dat ze wel in een auto stoel kan. en in de wagen (wij hebben een kindje op het werk gehad.die alles heeft gehad. sprijdbroek begin gips broek en sprijdbroek om mee te lopen)