Weekendje weg met de fam.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MylaJ, 15 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik denk echt bij alles wat ik lees.Je hebt toch een mond en je kan toch zeggen, wij willen als gezin even iets doen. Joh dat uitje lekker doen maar ik blijf thuis met een boek.
    wij gaan zo even naar dat bos wil er iemand mee een rondje lopen, o wouden jullie dat en dat doen. tja wij niet zeg het maar ga je mee naar het bos en dat we later dat doen of willen jullie zelf, zien we jullie straks weer.

Volledig vol geplande weekenden zou ik direct aangeven, dat redt ik niet. Per dag zie ik wat ik vol hou, dus dat zien we dan wel, het is ook vakantie dus geen haast.

2. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Je man staat dus ook niet te springen, maar vindt wel dat je het positief moet bekijken want het is ook gezellig. Dan zou ik toch ook een paar basisvoorwaarden bespreken waarin jullie elkaar steunen tijdens het weekend. Bijvoorbeeld als een van jullie zich terug wil trekken de ander eventuele opmerkingen gelijk de kop in drukt.

3. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Wij gaan ook altijd met mijn schoonfamilie. Zijn dat met 18 man. We zijn altijd wel samen maar doen ons eigen ding. Ontbijten en avond eten gaat gezamenlijk en wat je de rest van de dag doet zie je maar.
    Echt super gezellig altijd. En zo'n weekend draait heel erg om de kinderen die krijgen lekker volle aandacht.
    Als je in de avond een spelletje wil doen doe je een spelletje ga je vroeg slapen doe je dat.
    Lekker vrij laten is heel belangrijk om het vol te houden.

4. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Oh, dat klinkt voor mij ook al Horror! Met zijn allen weg, prima, maar met zijn allen in één huis?! No way!
    Ik zou toch proberen om dit bespreekbaar te maken onder het mom van; wat zijn de plannen? Als we daar zijn zou ik graag met mijn gezin ..... gaan doen. Kan je 's middags niet een uurtje op bed gaan liggen met je kindje? Zelf ook even bijkomen?

Wij gaan om het jaar met de schoonfamilie. Vorig jaar Spanje een week, iedereen zijn eigen appartementje, de enige 'verplichte' samenkomst was ontbijt en diner en eigenlijk deden we veel met elkaar, maar ook apart. Was echt top.
    Volgend jaar gaan we naar Landal, elk gezin een eigen huisje. Voor dit weekend staan maar twee verplichtingen, twee keer het diner. En verder kijk je maar. Deze weekendjes kijken we echt naar uit, is echt leuk.
    Alleen mijn schoonzus is een draak! Maar die kan ik dan best ontlopen :)
    Hier draait het verder ook echt om de kleinkinderen hoor.

Deel Deze Pagina