Resort met oppas?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Aapjeee, 13 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aapjeee

Aapjeee Lid

9 okt 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve mama's,

Ontzettend leuk, lief zoontje hier van 5 maanden. Echt eentje om op te vreten! Alleen wel een nachtbrakertje helaas. We houden daarom niet minder van hem, maar we zijn wel een beetje moe haha!

Ik weet dat er in Duitsland een hotel (resort) zit speciaal voor kinderen, en baby's waar de baby's even een paar uurtjes bij de leidsters kunnen blijven. Soort van kinderdagverblijf, ook met Nederlands en Engels sprekende leiding. Ik dat yes daar gaan we naar toe, kunnen papa en mama even bij komen in de sauna en wat tijd voor elkaar. Nu is dat hotel al bezet tot december :(.

Mijn vraag is aan jullie, of jullie nog een ander hotel (resort), waar ze zoiets hebben? Mijn dank is groot! :D

2. Lot1909

Lot1909 Actief lid

3 nov 2012
    152
    15
    18
    NULL
    NULL
    Lanzarote gardens, op Lanzarote 😉

3. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wij gaan af en toe een nachtje weg zonder dochterlief, zij logeert dan bij haar opa en oma. Weet je ook zeker dat je kan uitslapen ;), is dat niet een idee?

4. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Een vriendin van mij heeft na twee bijna slapeloze jaren een dagje sauna geboekt met haar man. Zoontje verbleef bij mij, terwijl zij heerlijk konden relaxen en wat dutten. Wellicht is dat een idee?

Maar als jullie nu al zo vermoeid zijn dat jullie zo'n oplossing bedenken zou ik eerder een oplossing voor lange termijn zoeken. Gezond (er) eten, minder werken, minder van jezelf verwachten, meer sporten, elkaar goed aflossen zullen zeker helpen! Want geloof mij, dat vermoeide gevoel zal alleen maar erger worden en jullie baby zal met tandjes en ziektes jullie nog jaren lang slapeloze nachten bezorgen! Een nachtje doorslapen zal dat gevoel echt niet wegnemen (bovendien ga je er ook aan wennen. Ouderschap is nueenmaal super zwaar en in het begin moet je jezelf leren aanpassen.)

5. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    Ik ken dat soort resorts niet, maar als het om moeheid gaat, wij waren ook doodop na 10 maanden bijna elke nacht 10 keer eruit voor de jongste. We zijn toen, ondanks dat ik hem nog jong vond, en ondanks dat ik het rot vond om een ander ermee op te schepen, toch een weekend samen weg geweest, en de kinderen bij mijn ouders gelaten. Wel maar 1 nacht, terwijl we normaal gesproken altijd 2 nachten gaan, omdat mijn ouders dat niet zagen zitten (en zul je altijd zien: hij sliep door bij mijn ouders ;) )
    Dat was echt opladen, in plaats van een paar uurtjes overdag samen zijn, merkte ik.

6. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.177
    4.488
    113
  7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Deel Deze Pagina