weekendje weg met dreumes; tips?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sitara, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    Zoals de titel al zegt; ik ben eens aan het rondkijken om een weekendje weg te gaan (belgie) met mijn vriend en ons ventje van bijna 2 jaar (verjaart 23/07).

Eerst had ik gedacht aan de omgeving van Han sur lesse, ma daar is hij blijkbaar nog wel wat te klein voor. Iemand tips of ideeen? zou het graag bij de ardennen of zoeits houden.

Laat de ideeen maar komen :p

greetz

2. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    Wij gaan met groot regelmaat een weekendje weg (wel in NL)en wij zorgen ervoor dat er een zwembadje, zandbakje en voldoende ruimte in accomodatie/tent is zodat met slecht weer ons kindje zich nog goed vermaken kan. Voor een kind is de omgeving iets minder van belang denk ik. Ardenne altijd leuk...grotten van Han mss een optie voor 2 jarige..of zal dat nog iets te eng wezen?
    nou ja veel voorpret gewenst

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wij zijn net terug van een weekend weg in de Residence van Roompot Arcen. Is misschien vanuit Belgiƫ ook te doen? Leuke omgeving, rustig park, leuk (best groot) zwembad met een grote speeltuin, je kunt er fietsen (met kinderzitje) en skelters huren. De huisjes in de Residence waren echt super supermooi (ik weet niet of dit alleen grote huisjes waren, wij waren met 8 personen, of dat ze daar ook kleinere hebben), luxe en heel netjes ingericht, echt heel leuk!

Als je een kleiner (goedkoper) huisje zoekt, dan zou ik eens kijken bij bijvoorbeeld Landal ofzo. Daar hebben ze namelijk ook familie huisjes, met standaard een kinderstoel, campingbedje, wat speelgoed, etc. Die hadden wij vorig jaar een keer, superhandig!

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wij zijn met ons manneke toen hij 9 maanden daar naartoe gegaan. Het was zwaar om hem in de grotten constant te tillen, maar verder geen probleem. Ik vind eigenlijk dat alles waar je je instelt op regelmatig hem de tijd geven om lekker aan te klooien dat er veel kan.
    Een huisje is wel het lekkerst, een zwembad in de buurt is over het algemeen een dag gegarandeerde lol. Verder is een plek met veel kinderen en een beetje veilige situatie wel erg fijn. Je wordt gek als je constant achter hem aan moet hollen.

Deel Deze Pagina