vliegen transavia en quinny zapp mee

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by dromer28, Aug 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dromer28

dromer28 Actief lid

Dec 7, 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Hoi wij gaan over een paar weekjes op vakantie en vliegen met transavia. Nu vroeg ik me af of iemand weet of de quinny zapp tot aan het vliegtuig mee mag. Ik lees op de site van transavia namelijk alleen maar over de paraplu buggys. Wie weet of het kan

2. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

Jul 20, 2010
    323
    0
    0
    Hoi,

Zelf werk ik op Schiphol en inderdaad mogen alleen paraplu buggy's mee tot aan het vliegtuig.
    De Quinny zapp mag wel mee, maar wordt bij de check in dan al geladen (afwijkende babageband), dus zorg dan dat je een draagzak heb ofzo.

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Of koop op mp een buggy van 10 euro

4. bloem3

bloem3 Actief lid

Mar 17, 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, wij vlogen een maand geleden met transavia en de quinny zapp mocht bij ons mee tot aan de trap het vliegtuig in. Vliegveld eelde...

5. medousa

medousa Actief lid

Jul 20, 2008
    359
    0
    0
    Ik heb nog nooit mijn zapp ( en nu de nuna pep, wat ook geen paraplu buggy is ) hoeven afgeven bij de check inn ?!?
    Mocht hem altijd meenemen tot de gate.....

De zapp/buggy komt na de landing wel via de bagageband, en bij terugkomst op Schiphol ligt die in de slurf....

6. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier de zapp altijd afgegeven bij de gate.

Laatst terug gekomen vanuit Turkije en toen was het even wat minder grappig. We moesten onze bagage afhalen bij band nr 21 ofzo en nog een hele tijd naar onze buggy lopen zoeken. Die was ergens rondjes aan het draaien op band 4 ofzo.

7. dromer28

dromer28 Actief lid

Dec 7, 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    O nou ben benieuwd dan wat we gaan krijgen. Een paraplu buggy kopen op mp is geen optie wij willen juist onze zapp mee omdat deze zo fijn loopt en met 1 hand te besturen is

8. gusto

gusto Niet meer actief

Zapp mag gewoon mee tot aan het vliegtuig, vlieg elke maand met dochter met transavia en nog nooit problemen gehad.

Share This Page