Weekendje weg met ouders

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Love21, 19 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Hi allemaal, mijn ouders zijn nog relatief jong en werken dus nog beide fulltime (onregelmatig).. zij passen daarbij ook nog 1 dag in de week op onze kinderen en wanneer het buiten die ene dag nodig is, willen ze ook nog oppassen. Ik vind dat ze daarvoor ook weleens een beloning mogen krijgen.. wij zijn zo blij met ze! Nu dacht ik zelf aan een weekendje weg, met het hele gezin, gebeurt nooit en vinden zij vast heel leuk! Toch twijfel ik, weekendje weg voor hun 2e geven? Of met het gezin en dan mijn zusje en haar vriend ook? Dat lijkt mij het leukst. Een keer met z'n alle weg op onze kosten! Nu ben ik dus een beetje aan het zoeken, maar wat is leuk voor kinderen van 3 en 1? Maar ook voor ons? Leuk park? Tips? Best lastig hoor. Inmiddels zijn ze dan overigens 4 en 2.. lang verhaal kortgemaakt; hebben jullie leuke tips voor een park? Leuk voor jong en oud? Ik wil tenslotte dat het voor mijn ouders een topweekend word! Thanks alvast!

2. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Wat een lief idee! Ik weet niet wat je budget is maar een weekendje of 2/3 dagen naar de Efteling en dan een huisje in Bosrijk is wel heel erg leuk!.
    Maar er zijn natuurlijk ook leuke parken bij Landal of CenterParcs, afhankelijk wat je wensen/eisen zijn qua faciliteiten.

Eend83 vindt dit leuk.
  3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij gaan bijna jaarlijks met beide opa's en oma's een weekend weg. Altijd een landal huisje. En dan ook zusje/schoonzusje mee met man en kinderen. Dus dan hebben we een 10/12 persoonshuisje. We hebben al heel wat parken gehad in Gelderland/Overijssel en Drenthe. Onze kinderen hebben nu allemaal de basisschool leeftijd, dus de wensen gaan steeds meer richting buitenspeelgebieden en grote glijbanen. Maar met de jonge kinderen was het vooral fijn als je een leuke zwembad hebt met kinderbad, een ballenbak/binnenspeeltuin.

welke regio woon je?

4. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Of misschien juist een weekendje weg voor jouw ouders alleen? Ik weet niet wat jullie budget is maar bijvoorbeeld een stedentrip in Nederland of in het buitenland.
    Of een etentje in een goed restaurant met een overnachting erbij.

5. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Wij geven de ouders juist een weekendje samen weg kado, een bongo, heb je verschillende soorten uitjes, in verschillende prijsklasses. Kunnen ze zelf een leuke bestemming uitkiezen.
    En kunnen ze even lekker rustig genieten zonder de drukte van de klein kinderen.

Mocht je wel met iedereen weggaan. Dan zou ik bijv naar een landal of centerparcs gaan. Er zijn genoeg topics te vinden met tips welke leuk zijn met kinderen. Land van bartje bijv. Kun je naar wildlands emmen gaan.
    Vanaf rabbit hill ben je snel bij de apenheul of julianatoren. Beide parken hebben een zwembad en leuke binnenspeel gelegenheid.

6. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik weet niet wat je standaard is, maar een heel erg net park is de Hof van Saksen. Daar hebben ze ook veel ruime bungalows waar je niet op elkaars lip zit. Het zwembad en binnenspeeltuin zijn erg leuk.
    Wat minder ‘netjes’ (voor ons geen probleem) zijn de huisjes van landal Lommerbergen. Het park en zwembad zijn wel erg leuk voor die kleintjes. CP Erperheide is voor die leeftijd ook top! Vossemeren zijn je kinderen eigenlijk nog te klein voor.
    Rabbit hill is idd ook best leuk.

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Ik zou ook een centerparcs kiezen. Daar is voor iedereen wel iets te doen. Leuke avondprogrammas , gezellig met zn allen aan een veelste dure cocktail.

8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Wij nemen mijn ouders om dezelfde reden ieder jaar een paar dagen mee naar de Efteling wn we verblijven dan in Bosrijk. Wij vinden het er heerlijk, mooie huisjes en een heel knus en verzorgd park.

9. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Wij zijn pas een weekendje weg geweest met mijn ouders in Parc Ganuenta. Er zijn geen faciliteiten maar de huisjes zijn enorm en luxe. (Huisje is meer een villa) Bij een van de huisjes zit wel een zwembad erin en een ander huisje heeft een trampoline in de tuin. Aan de andere kant van de dijk is een speeltuin en een baai voor kinderen zonder eb en vloed.
    De huisjes zijn vanaf 6 personen tot en met 12 geloof ik.

10. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Super bedankt voor de tips! Ik kon het topic niet meer vinden, dus vandaar geen eerdere reactie. Sorry daarvoor!

11. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43

Deze snap ik ook! Maar zij gaan nu 2x per jaar samen op vakantie.. quality time daarentegen met hele gezin is er maar weinig doordat zij ook fulltime onregelmatig werken. Kerst etc zit er vaak bij ons niet in hierdoor.. sinterklaas overigens wel;) daarom dacht ik dat dit misschien een leuk idee was.

12. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Thanks!!! Ook iets om naar te kijken weer! Zo fijn al die tips van jullie:)

13. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Bedankt voor je tip en sorry voor mijn late reactie! Kon het topic niet meer vinden..

14. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Bedankt iedereen voor alle tips, zoals gezegd.. kon ik het topic niet meer vinden, ben blijkbaar een klein beetje dom hierin haha.. er zijn al veel leuke tips gegeven! Kan ik wat mee:) mocht iemand nog een tip hebben, altijd welkom.

Deel Deze Pagina