Wij willen binnenkort een mid week weg en zijn van plan om een mysterypark van Centerparcs te reserveren. Nu heb ik gevonden dat in alle huisjes een babybed of box aanwezig is. Nu zou ik graag willen weten of hier een bodemverhoger in zit? Ik zie het namelijk niet zitten om ons meisje (dan ongeveer 12 weken) helemaal onderin een campingbed of ledikant te leggen ivm bekken en rugklachten. Kan iemand ons hier wat meer informatie over geven?
In centerparcs de laatste keer was geen vast babybed. Ik ben wel vorig jaar in Duitsland geweest en daar stond een houten babybed. Maar die was gewoon laag! Oh en toen hadden we geen babybeddengoed! Oudste was toen bijna 2 dus die kon prima onder een normaal laken slapen laag opgemaakt maar met een baby zou ik dat niet aandurven. Wij gaan in nov. naar landal maar dat beddengoed past nooit dus ook dan neem ik eigen bedje mee (hebben wel een babykamer met vast bedje maar ze slaapt bij ons in de kamer dus daar ga ik dr niet inleggen) en dus eigen beddengoed.
Dankjewel voor je reactie. Dan gaan we eerst zelf nog een campingbedje inclusief bodemverhoger kopen en nemen we die mee.
In de houten bedjes van centerparcs zit geen bodem verhonger idd. zijn van die normale ledikantjes die inklapbaar zijn. Hier ging dat tillen overigens prima. Wel hebben we een keer de co-sleeper mee genomen bij de middelste dat was ook wel handig.
Wij hebben toen een Deryan baby tentje gekocht. Deze kun je gewoon op een bed zetten. Is een stuk makkelijker mee te nemen. Onze dochter kon daar prima in slapen. Wel een keertje wennen thuis. Die tentjes zijn ook goed tweedehands te koop.
Waarom niet gewoon de kinderwagen met bak meenemen en de kleine daar in laten slapen. Dat deed ik ook rond die tijd (mijn uk was toen 4 mnd).
Dat hebben we vorige week geprobeerd toen we 1 nachtje weg waren maar dit was geen succes. Als we gaan wandelen slaapt ze ook nooit in de wagen. We willen met een ledikantje of campingbedje zoveel mogelijk thuis nabootsen.
Okay, wat balen dat ze niet in de wagenbak slaapt. Dan hoop ik dat ze wel in een campingbedje slaapt!!
Ja dat hoop ik ook, anders zijn we na 1 nachtje weer thuis ben ik bang.. Maar we hebben goede hoop als we alles zoveel mogelijk hetzelfde hebben als thuis dat het wel moet lukken.
Niet om de betweter uit te hangen, maar ze zeggen toch juist altijd dat slapen in de kinderwagen niet veilig is? Het kan wel een keertje als de baby nog slaapt na een wandeling. Maar dan moet je erg oppassen dat je de kap wel open doet bijvoorbeeld ivm warmte stuwing/ventilatie volgens mij.
Wij hadden een Joolz waar je gewoon de zijkanten van kunt open ritsen en dan heb je van dat gaas. Dus dan kan het prima. Zelfde materiaal als veel co sleepers.
Wij gebruikten op die leeftijd ook altijd de kinderwagen, gewoon kap naar beneden en zonder dat dekje (vind ik buiten ook onhandig behalve in de winter). Daarna lagen ze heel lang in een tweedehands BabyBjorn campingbedje. Dat is een grote aanrader. Altijd hetzelfde dus weinig tijd nodig om te wennen. Maar inderdaad, wel ver bukken…dat deed mij ook pijn. Succes in ieder geval!