Hoi hoi, We willen in de kerstvakantie graag een aantal dagen met ons gezin (partner, ik, dochter 8 jaar en hond) naar een vakantiepark in NL... We hoeven niet persé een huisje dat op de hond gericht is oid... Waar we wel naar op zoek zijn, is een gelijkvloers huisje (of minimaal 1 slaapkamer beneden). Daarnaast zouden we het ook fijn vinden dat we op een deel van de plaza wel met de hond mogen komen, dit mag op veel parken niet... Ook wat activiteiten voor kinderen zou fijn zijn! Iemand (betaalbare) suggesties?
Wij zijn een tijd terug op Landal Twenhaarsveld geweest. Zonder hond, maar het viel me op dat het park erg hondvriendelijk is. Vanaf het park is een mooie wandelroute met aan het begin een hondendouche Ik vond de omgeving ook mooi: de Hoterberg en het natuurmuseum vonden onze kinderen erg leuk. De 4persoons huisjes zijn gelijkvloers.
Twentshaarsveld inderdaad en roompot hunzedal. Bij roompot loop je via de achteruitgang van het park ook zo het bos in waar de honden heerlijk los kunnen lopen. Geen idee eigenlijk of de hond de plaza in mag, wij nemen onze honden nooit mee naar de plaza. Na een paar uur wandelen in de bossen liggen ze zo hard te snurken dat ze geen eens door hebben dat wij even weg zijn.
Ik wilde ook Twenhaarsveld zeggen. En Aelderholt (ook Landal) vonden wij ook erg leuk met de hond. Bij die laatste zaten wij wel in coronatijd, dus toen was er niks open, maar wel veel mooie wandelgebieden in de buurt.
Landal miggelenberg, ze hebben daar een losloop gebied en grenst gelijk aan een prachtig wandel gebied.