weekendje weg, waarnaar toe?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Miranda81, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

22 jun 2012
    1.423
    125
    63
    Deze maand zijn wij 12 1/2 jaar getrouwd.
    Nu wil ik als verrassing graag 1 of 2 nachtjes weg met mijn man en onze 2 kinderen (5 en 9 jaar)
    Heeft iemand een leuk idee?

Gezinskamer in een hotel? Maar mss is dat ook wel erg duur. En het moet natuurlijk ook leuk voor de kinderen zijn.

Ik wil dan ook graag een uitje doen. Museum, stad bekijken, eten in een kindvriendelijk restaurant. Alles staat nog open ;)

Liever niet in het zuiden van het land. Wij wonen in het noorden en willen niet uren in de auto zitten.

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Bij bungalowtrips.nl kun je ook huisjes voor 1 of 2 nachten huren ipv een heel weekend. Gewoon op de bekende parken, dus daar is altijd wel wat leuks voor kinderen.

3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.251
    11.845
    113
    Familiekamers voor vier personen hoeven niet duur te zijn hoor. Google er maar eens op.

4. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik had weekendje weg met mn vriend in drenthe toen zaten we in van der valk emmen en kregen we ook kaartjes voor de dierentuin erbij en het veen museum. Was zown arangement ook met 1x dineren keuze uit showcooking buffet of ala carte.

Veen museum is erg leuk om te zien. Ook hebben we nog de hunnebedden bekeken.

Evt kan je ook naar arnhem daar is ook veel te doen natuurlijk qua dagjes uit.

Deel Deze Pagina