Wij gaan binnenkort op vakantie en dan zitten we in de buurt van Plopsa Coo. Is dat nog een beetje leuk voor twee meiden van 5 en 7 jaar? Op Zoover zijn er veel negatief, ben benieuwd of jullie er ook zo over denken.
Wij zijn er dit jaar in april ook geweest maar vonden het niet veel bijzonders.. Park is klein. Watervallen zijn wel mooi, ook kun je met zo'n soort treintje dieren zien.. Dat is wel heel mooi! Maar park is echt zonde van je geld 😊
Jammer dat het zo tegenvalt. Ik las idd dat er naast plopsa ook nog dingen te doen zijn. Gaan we kijke of dat leuk is om te doen. Jij misschien nog tips om iets leuks te doen in de omgeving? Indoor het liefste maar mag anders ook outdoor zijn.
Puzzle planet is heel leuk voor kinderen, grotten zijn wij ook geweest.. Ook heel gaaf! Je hebt er ook kastelen en wij zijn ook nog bij het circuit Francorchamps geweest, we konden er toen niet op maar wel hele mooie omgeving!
Puzzle planet dus de moeite waard? Die kwam ik al tegen. Super. Weet je nog welke kastelen leuk zijn ook voor kinderen? Circuit ga ik opzoeken dank je wel.
Ik vond plopsa coo wel leuk. In het voorjaar geweest met een kind van 3,5, eentje van 4,5 en eentje van 9 en die hadden allen dolle pret. Het is niet goedkoop, maar dat is plopsa nooit.
Ik vond het ook leuk. Inderdaad best duur, maar jongens hadden er veel lol.. en vond het veel leuker dan bijvoorbeeld Plopsa Coevorden..
Wij zijn in 2012 in plopsa coo geweest en mijn oudste praat er nog steeds over. Wij vonden het een geweldig park.
Fijn ook positieve verhalen Ik ga maar eens kijken wat er allemaal precies te doen is voor de meiden en dan overleggen of we het toch gaan doen dan.
Ik heb gekeken naar de attracties, dacht dat het vooral binnen was, niet dus. Maar gelukkig keek ik naar de openingstijden want ze zijn niet eens open als we er heen gaan.