de titel zegt het al sinds een paar dgn is mn vagina rood het brand en het jeukt nou was dat jeuken niet zo erg dus ben naar de HA geweest die heeft toch een dipstick test gedaan daaruit kwam: leucocyten: ++ nitriet: + dus heb na lang twijfelen van hem een AB kuur gekregen (amoxiciline 500mg 3dd1) en 1 zakje munoral op te lossen in water maar nu is het jeuken VEEL erger geworden ik denk zelf dat het geen uwi was maar een schimmelinfectie en dat dat door de AB veel erger is geworden maandag heb ik mn controle bij de gyn maar dat duur nog 2dgn het jeukt echt erggg sinds gisteravond kan er niet van slapen (ben dondermiddag begonnen met kuur) kan ik zomaar stoppen met antibiotica of wat raden jullie me nu aan???? hoop dat jullie me kunnen helpen groet, nisa
hoi, wat vervelend zeg! Het klinkt inderdaad als een schimmelinfectie, die verergert ook na inname AB. Maar je moet zeker niet stoppen met AB, als je daarmee start moet je altijd de kuur afmaken. Je hebt echter ook een anti-schimmelkuur nodig, canesten, en dan breed inzetten, vaginaal tabletten en creme voor uitwendig gebruik. Als je inderdaad zoveel last hebt zou ik het via de huisartsenpost regelen vanavond. Sterkte! Mirjam