Ik heb een bugaboo cameleon dacht ik. Mijn dochter zit alleen niet zo heel fijn erin. ze zakt erg snel onderuit. Nu was ik vandaag ergens en kwam ik iemand tegen met ook een bugaboo en zag dat het gordeltje wat tussen der beentjes zit, anders zat. Ik heb een roze bugaboo dus heb nog een hoes over het zitgedeelte heen. Nu zit er onder de hoes wel een lus (waar ze dus met haar kontje op zit), maar moet dat gordeltje wat tussen haar beentje zit dan daar door heen? maar hoe zit dat dan met een hoes want hij kan niet door de hoes.. Hoop dat jullie mij een beetje begrijpen want ik kan hier nergens wat over vinden op internet en ik ben bang dat me dochter niet goed vast zit dus omdat ze ook altijd zo onderuit zakt..
Ik heb het gordeltje door de lus, en in geval van een voetenzak gewoon het gordeltje dan door de opening in de voetenzak; de lus zie je niet echt zitten dan. Beetje lastig uit te leggen. Maar ik zou zeggen; haal die hoes even van de zitting, haal het gordeltje door het lusje en kijk dan hoe je de hoes er weer over kan doen.
Ja ik heb nog eens zitten kijken en gezocht op internet.. ik zie bij sommige foto's dat de hoes onder het zitje zit.. en heb dat dus ook gedaan en het gordeltje door de lus gedaan.. ze heeft er alleen nog niet ingezeten.. dus even kijken of ze nu beter zit! Bedankt in iedergeval!