Bugaboo zitje gordeltjes hoe zitten die bij jullie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door aardbei1707, 5 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Ik heb een bugaboo cameleon dacht ik.
    Mijn dochter zit alleen niet zo heel fijn erin. ze zakt erg snel onderuit.
    Nu was ik vandaag ergens en kwam ik iemand tegen met ook een bugaboo en zag dat het gordeltje wat tussen der beentjes zit, anders zat.
    Ik heb een roze bugaboo dus heb nog een hoes over het zitgedeelte heen.
    Nu zit er onder de hoes wel een lus (waar ze dus met haar kontje op zit), maar moet dat gordeltje wat tussen haar beentje zit dan daar door heen? maar hoe zit dat dan met een hoes want hij kan niet door de hoes..

Hoop dat jullie mij een beetje begrijpen want ik kan hier nergens wat over vinden op internet en ik ben bang dat me dochter niet goed vast zit dus omdat ze ook altijd zo onderuit zakt..

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Heb je een foto?

Zal straks de.mijne even checken.. ligt in de auto ;)

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik heb het gordeltje door de lus, en in geval van een voetenzak gewoon het gordeltje dan door de opening in de voetenzak; de lus zie je niet echt zitten dan. Beetje lastig uit te leggen. Maar ik zou zeggen; haal die hoes even van de zitting, haal het gordeltje door het lusje en kijk dan hoe je de hoes er weer over kan doen.

4. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Ja ik heb nog eens zitten kijken en gezocht op internet.. ik zie bij sommige foto's dat de hoes onder het zitje zit.. en heb dat dus ook gedaan en het gordeltje door de lus gedaan.. ze heeft er alleen nog niet ingezeten.. dus even kijken of ze nu beter zit!

Bedankt in iedergeval!

Deel Deze Pagina