ahh hij wilt alleen even tijd met jou spenderen. Hij heeft jou ook 'gemist' al die tijd. Nu ben je weer redelijk jezelf aan het worden (hormonen worden minder). Ik zou het wel doen als hij dat echt graag wilt. De baby overleeft het wel en jij ook met watsapp op je telefoon, kan je de hele dag foto's ontvangen! Eerste keer is nooit leuk.. Gewoon even genieten meid! Maar het is jouw keuze, probeer je vent alleen niet voorbij te lopen. Hij zal het echt wel snappen als je het niet zal doen, maar he, hoe vaak komen mannen met zulke voorstellen
ik begrijp wel dat je het niet wilt...de kleine is ook nog wel erg klein. Wel snap ik het dat je man graag wat tijd samen wil doorbrengen. Maar je zou ook kunnen beginnen met een middag of een dag weg? Zoonlief hier is nog niet uit logeren geweest zonder ons. Wel dan we een avond ofzo weg waren. Belangrijkste is dat je je gevoel volgt. Voelt het niet goed, dat vooral niet doen. Dan kan je toch minder genieten dan als je er wel achter staat.
Als je lief perse iets met jou wil doen, begin dan idd met lekker uit eten of een middagje naar het strand. Probeer hem uit te leggen dat dit er nu even niet in zit. Ik denk dat als hij zijn eigen gevoelens (hormonen?) even parkeert hij ook wel inziet dat het nu nog niet realistisch is.
De tweeling hier is nu ruim 4 en de jongste telg is 4,5 maand maar ik moet er niet aan denken om een weekend zonder de kinderen weg te gaan. Een hele dag vind ik al moeilijk!
Nou nee, mijn man zou ook niet willen dat de kids een weekend weg gaan! als de oudtse een nacht (sporadisch) bij oma is vind hij dat al niet leuk! Maar TS je kleintje is 9 weken, dan heb je als ouders gewoon niet veel tijd voor elkaar. Ik had hier toen een huilbaby en ook een topic geopend over tijd met elkaar. 3 maanden verder kunen we tenminste weer eens praten Maar ze is nog de hee avond wakker en slaapt bijna de helenacht bij ons, dus niet veel tijd voor elkaar. Zolang je goed in je vel zit kan dat best even. Succes!
Je geeft in je openingspost zelf al aan dat je het eigenlijk niks vind. Lijkt me een heel hoed argument om het niet te doen. Probeer een compromis te sluiten, waarom gelijk een heel weekend? Ga lekker een dagje weg, sauna, strand, stadten, lekker uit eten. Genoeg mogelijkheden. Succes! Wel lief van je partner dat hij weg wil, snap zijn behoefte ook wel...
Hier is ze 14 maanden en nog altijd niet. Geen nachtje, laat staan een weekend. Mijn man denkt er net zo over. Logeren kan ze nog lang genoeg.
9 weken ja als je de bv omzeep wil hebben moet je het doen. Hier word niet gelogeerd maar das een andere discussie
Hier is ook nog geen nacht gelogeerd. Wel een avond of overdag. Mijn man heeft er ook helemaal geen behoefte aan om zonder haar weg te gaan, dat scheelt natuurlijk wel. We zijn met 4 maanden met z'n drietjes naar center parcs geweest heel gezellig. Maar goed wij hebben altijd samen op 1 lijn gezeten. Ik zou voor nu tegen je man zeggen dat je gewoonweg nog niet wilt. Evt. kun je zeggen met z'n drietjes weg te gaan en anders aangeven dat je dit later wel een keertje wilt en dan misschien voor een nachtje. 't Is ook niet goed voor de borstvoeding. Die eerste paar maanden zijn even heel pittig, moet je even doorheen.
En idd zoals veel zeggen, ga lekker een keer saampjes uit eten en naar de film! Dan ben je alweer echt samen en hoef je niet lang van huis . Ik vind 11 weken ook wel heel jong om al 2 nachten weg te gaan, dat had ik zelf ook niet gekund. Eén nachtje is bij mij nog steeds de limiet, terwijl mijn oudste al bijna 3 wordt. Maar met dan ene nachtje, gemiddeld 1 x per half jaar heb ik echt geen moeite. Wij laten ze dan vol vertrouwen bij opa en oma (meestal bij ons in huis) en de kids genieten daar volop van!
Mijn dochter is 16 maanden en als mijn man zou voorstellen een weekendje weg te gaan met z'n tweetjes, zou ik 'm uitlachen.. No way! Dochter gaat dan mee of we gaan niet. Blegh, moet er echt niet aan denken haar een heel weekend te moeten missen!
Ik vind jouw kindje nog wel erg jong om een weekend weg gegaan met z'n tweeen. Je moet doen wat jouw gevoel in geeft. Mijn zoontje is bijna 1,5 jaar en nog nooit uit logeren geweest. We moesten er echt niet aan denken. Nu heeft mijn moeder aan gegeven het toch wel eens leuk te vinden om Levi een nachtje te logeren te hebben. Mn man vindt dit nog wel een beetje "eng" maar ik weet dat Levi het naar zijn zin heeft bij oma. Binnenkort heeft ze vakantie en dan haalt ze hem op. Stiekem vind ik 't ook wel spannend hoor
Ivm een buitenlandse bruiloft gaan wij over 2 weken voor het eerst een lang weekend weg zonder de kinderen. Met 11 weken had ik dat echt nog niet gedaan en zeker niet als je bv geeft.
Hell no! Is persoonlijk hoor maar een baby van 11 weken een weekend lang bij een vreemde? Lekker kolven het weekend, of je hele productie effectief om zeep helpen. Bovendien, lekker lustopwekkend, je baby missen Je seksleven -als het daarom te doen is- komt heus wel weer terug. Na een maandje of vier, vijf is het allemaal veel beter geregeld, is mijn ervaring. Je lijf is hersteld, je hormonen een beetje op hun plek, je borstvoeding goed geregeld en dan wordt het langzaam aan weer als vroegah. Of nog beter... Lekker een weekend weg met baby in een draagdoek een optie? Of iets dichterbij huis? Een stad in de buurt waar je nog nooit bent geweest?
Ik vind persoonlijk 11 weken ook nog te jong. En wat de andere al zeggen, wil jij je BV op peil blijven houden, zal je toch echt wel om de 2 a 3 uurtjes moeten gaan kolven. Dan zou ik of niet gaan, of gewoon lekker de kleine meenemen.
Heel persoonlijk. Niet doen als het niet goed voelt. Ik vond dat veel te jong. Wij hebben de kids wel eenseen nachtje uit logeren gedaan naar mijn ouders. Van de oudste was dat ivm ee bruiloft met 5 maanden. En met een maand of 9 (van de jongste) hebben we ze 3 nachtjes naar mijn ouders gebracht. Na een hele zware periode met de jongste zaten we er helemaal doorheen... Dot moest echt, voor ons maar ook zeker voor de kids. Even allemaal tot rust komen. Het was fijn, maar ook heel zwaar. Ik heb meerdere keren op het punt gestaan ze op te halen..! Een weekendje weg hebben we nog nooit zonder de kids gedaan. Maar ik zou het best wel eens willen nu. Al weet ik dat ik het heel dubbel zal vinden.