Wij zijn met valentijns dag een een dagje en nachtje in een hotelletje geweest. Heerlijk. Lekker in het bubbelbad, lekker gegeten. Was erg goed voor ons.
Wij gaan wel samen weg, een weekendje of een nachtje, of gewoon thuis samen en de kids uit logeren als de financien het niet toelaten maar een vakantie vind ik niks.. ik wil op vakantie met het hele gezin, een week zonder ze vind ik niks maar ze regelmatig laten logeren ja heerlijk en de kids (nou ja, vooral de oudste want de jongste snapt er nog niks van) vinden het heerljk en woren lekker vertroelt door opa en oma van beide kanten!!! Zou het wel heel vervelend vinden als de opa's en oma's dat niet zouden willen... vind het ook heel naar voor degene onder jullie die dat moeten missen!!!!
Ja ik denk ook dat dat een beetje ligt aan de leeftijd van de opa's en oma's! Hier staan ze te popelen om op te passen en wij maken daar graag gebruik van.
Heerlijk toch als dat kan en de kids vinden t leuk!! Hier is er helaas maar 1 opa, en dan gaat t iets minder makkelijk om ze allebei tegelijk te laten logeren. Maar ook dat staat binnenkort gepland als wij een feestje hebben
Ik ben meteen maar eens iets gaan regelen. Wij hebben de meiden nog nooit ergen anders laten slapen of er is nog nooit hier iemand komen oppassen. Ze zijn nu 2 jaar en 6 maanden. Ik ben er wel heel erg aan toe een nachtje weggaan. Dus ik heb mijn schoonzusje gevraagd om hier een keer een nachtje te komen slapen en oppassen vond ze ook een goed idee. Dus ik ben nu naar een leuk hotel aan het kijken met bubbelbad.
Nooit een weekend wel twee dagen dus dat die kleine 1 nachtje uit logeren ging, dat vind ik ook lang genoeg ... Ik neem die kleine overal mee naar toe ..
wij laten onze meiden zo af en toe dus wel uit logeren gaan hoor, zelfs toen ze net 6 maand oud waren... ik ben errug graag samen met mijn gezin en we gaan ook elk jaar 3 weken lekker naar de zon met zn allen... maar ik geniet er ook zoooo van om samen met mijn lief weg te kunnen... ohhh heerlijk even helemaal niks doen, geen huishouding, geen poepluiers,flesjes en noem het maar op... ennnnn UITSLAPEN!!! haha.. lees dat sommigen hun kindjes te klein vinden? daar weten ze later niets meer van hoor... herinner jij je nog een logeerpartijtje van toen je 2 was? hihi.. ach nee gekheid hoor maarja iedereen ervaart dat heel anders blijkt wel... Toen mijn oudste 10 maand was en ik zwanger was van onze tweede meid zijn we ook op vakantie geweest naar curacao en onze dochter sliep bij opa en oma.... nou ze is nu ouder en ben haar al aan het voorbereiden op morgen om dus veel te vertellen over opa en oma en wat ze gaan doen enzo.. nou als je het woord opa al zegt dan glunderd ze helemaal.. volgensmij snapt ze um nu ook wel.. ze zegt toettoet auto opa? ja? ja? haha... lekker scheet is het ook... hihi
Hier doen we dat regelmatig zonder kotertjes, maar maximaal één weekje weg. Is heel gezond en komt je huwelijk ten goede vinden wij. We hebben dan wel een oppas aan huis dus ze blijven in hun eigen vertrouwde omgeving. Zodra we langer gaan nemen we onze kleintjes mee, ook op de lange vluchten. Veel kinderen zijn heel flexibel dus dat gaat prima!
Ik ga nog niets eens weg zonder mijn twee honden. Laat staan zonder die kleine spruit. Nee , lekker als gezinnetje met de hondjes zit ik het lekkerst in mijn vel. En mijn mannetje en ik zijn altijd samen. Wij hebben geen weekendje met zijn tweeen nodig.
Hihihi dat zei ik ook altijd. Wacht maar of tot ze een jaar of 2 is of als de volgende er eventueel bij is
haha.... hier zou ik spontaan uitslag van krijgen. Vind het heerlijk soms zonder kind. En ook soms zonder man. Ff mijn eigen ding. Maar goed, iedereen heeft zijn eigen behoeftes
Het is maar goed dat ieder zijn eigen behoetes heeft. En zonder man . Mijn man en ik hebben maar 1 week niet samen geslapen. Toen lag ik in het zieknhuis met zwangerschapsvergiftiging. En we zijn al bijna 8 jaar samen. Maar ben benieuwd of ik straks ook zo denk.
Ik heb er 4, maar ook ik heb er geen behoefte aan om dat te doen. Ik zou me niet compleet voelen. Over de oudste 2 heb ik co ouderschap, en dan vind ik de dagen die ze bij hun vader zijn al vreselijk. Ik zal ook nooit iets leuks of een vakantie of een weekendje plannen op de dagen dat ze bij hun vader zijn. Ik heb voor kinderen gekozen, dus de tijd voor mij en m'n partner zal het van de momenten moeten hebben wanneer ze bijv. op bed zijn. Trouwens, zolang we tijd hebben om kinderen te maken hebben we blijkbaar al quality tijd samen
Nou ik denk inderdaad dat het bij mij ook niet gaat veranderen. Toch fijn dat iemand het zelfde denkt!
Hier nog 1.. Ik was altijd HEEL erg anti-zonder-je-kind(eren)-weg, maar dat is ook wel veranderd hoor! Ik denk ook dat het komt doordat Damien nu groter is, en gemakkelijker duidelijk kan maken wat ie wil.. Nu vind ik het echt lekker om een nachtje alleen met m'n vriend te zijn (hoewel ik me echt heel erg leeg voel als ik zonder kinderwagen loop en spontaan begin te janken als ik naar z'n foto kijk ), het is 1 keer gebeurd dat er geen treinen (en ook geen noodbussen) terug naar huis reden en ik dus een 2e nacht weg moest blijven, maar toen begon ik Damien echt heel erg te missen! 2 nachten is voor mij dus ook echt de max! En vakantie zonder m'n kleine mannetje? Echt niet!
Wij plannen ook af en toe een weekendje weg zonder kindjes. Vorig jaar zijn we zelfs een week weg geweest en dat beviel zo goed dat we in september weer gaan. Het scheelt dat ik weet dat ze het ontzettend naar hun zin hebben bij mijn schoonouders.
mijn man draait zowieso wissel diensten dus ik slaap regelmatig zonder em. Verder ga ik minimaal 2x per jaar met mijn vriendinnen een weekend weg en ook minimaal 1x per maand stappen met de meiden dus dan ga ik meestal naar bed als hij eruit gaat En kleine meisje gaat hier gemiddeld 1x per maand logeren zodat we samen iets leuks kunnen doen en uitslapen (we hebben een hele slecht slaper...). Ik ben 1x een week alleen (nou ja met vriendinnen) op vakantie geweest maar dat zou ik niet snel meer doen
Wij gaan ook elk jaar een weekend weg. Heerlijk uitwaaien bij zee, eten, genieten,bubbelbad. Tis goed voor je huwelijk (denk ik dan maar) en ik bel dan ook in de avond even op. Vertrouwen in mijn schoonouders heb ik 100%...