wel weg maar dan wel in de buurt weg..niet meer dan een uur rijden anders word ik gek als ik niet direct erna toe kan als ik ze mis of als er iets gebeurd is
Oooh heeerlijk zo'n weekendje weg Doen wij ook wel eens. Dit jaar gaan we samen naar Lowlands, ik heb er echt zin in. Ook al mis ik ze dan wel heel erg. Maar ik vind het dan wel fijn om even tijd voor elkaar te hebben
Tuurlijk is dat geven en nemen, en dat doen we ook, lijkt mij ook niet meer dan normaal. Maar er zijn dingen die de ander absoluut niet wil doen en dan vinden wij dat de ander niet kan verlangen om datgene te doen wat hij/zij echt niet wil doen.
Dat ziet iedereen anders. Maar we hebben er gelukkig geen discussies over omdat we uberhaupt niet gaan stappen of erg uiteenlopende interesses hebben. Dus elkaars plan vinden we meestal ook gewoon wel leuk. Misschien scheelt dat wel. Maar echt stappen (drinken,dansen kroegen tochten) en weekendjes weg vind ik dingen die we samen doen en niet apart van elkaar. Het gaat me ook niet om het ietd apart doen van elkaar maar iets plannen wat specifiek iets is zonder de ander hoeft van mij niet. Dus zovan ik ga dat doen met die en die en jij blijft thuis, nee dat zou niet werken.
Gelukkig vinden wij elkaars plannen meestal ook leuk, alleen het stappen is hier dus iets wat hij echt niet wil. Discussies hebben we er niet (meer) over. Zat gehad hoor, ik vond dat hij maar mee moest gaan. Heb dat echt moeten leren om zonder hem weg te gaan. Weekendje weg zonder elkaar doen wij niet. Het gaat mij ook niet specefiek om het iets apart doen van elkaar. Maar de situatie is eenmaal zo. Ik hou erg van stappen, hij niet. Hij hoeft echt niet thuis te blijven, zou t fijn vinden als hij mee ging, maar helaas, dat gebeurt maar een keer of 3 per jaar. Ach, als iedere relatie maar happy is met hun eigen keuzes, daar gaat het toch om.
nou het was een heeeeerlijk weekend hoor! we hadden prachtig warm weer dus dat werd terasjes pakken in de zon... lekker hotel hadden we ook waar je tot 12 uur kon ontbijten! natuurlijk hebben we 2x kunnen uitslapen en verder lekker geshopt en door antwerpen heengesjokt... terasje hier, biosje daar en kroegjes in en lekker uit eten... even helemaal niks hoeven doen... het is ook echt een hele mooie romantische stad zeg!! prachtig...! en onze meiden hebben het heerlijk gehad bij oma en opa hoor, was niks aan de hand en sliepen als roosjes!! wel ontzettend fijn als je dan weer komt en je ze zo enthousiast ziet doen en onze oudste gilde mamaaaaa papaaaaaaa haha... vloog me gelijk omver, heerlijk geknuffeld en toen even koffie gedronken en lekker gekletst enzo.... maar onze oudste was op een gegeven moment niet meer bij de auto weg te krijgen hoor, we waren de spullen aan het inpakken en zij dacht jaaa ik moet bij de auto blijven dan mag ik vast weer mee haha... aah heerlijk voel me weer helemaal opgeladen... vrijdag gaan we een weekje naar landal greenparks... weer op vakantie!! maar dan lekker met zn allen!!! en de verjaardag vieren van mijn oudste dochterlief!!
ooh en over de laatste reacties, wij gaan hier echt wel apart van elkaar leuke dingen doen emt onze vrienden en vriendinnen hoor... je hebt toch ook nog ieder een beetje je eigen leven? mijn man is nu ook even met een vriend de stad in een biertje drinken hoor... heb ik ffe lekker het rijk alleen... hihi
Het gebeurt hier maar zeer zelden dat alle 4 de kinderen er niet zijn. Twee stuur je nog wel eens makkelijk uit logeren, maar vier is wat lastiger . Toch is dat vorig jaar gelukt en zijn we een weekend (1 nacht dus) samen weg geweest. En het was heerlijk!
Mora, fijn dat het zo'n lekker weekend was! Ik ben nu net een dweil, mijn dochtertje was ziek vanacht dus we hebben alle drie geen oog dicht gedaan.....leef helemaal toe naar ons weekendje weg over 2 weken! lekker uitslapen, en doorslapen, en doen waar we zelf zin in hebben....effe bijtanken.
Ik ben 1 keer een weekend naar Parijs geweest met mijn lief, maar wat miste we onze kleine meid erg.. We zijn zelfs eerder vertrokken vanwege haar... haha In mei gaan we weer een weekend weg naar Brussel, maar we hebben besloten dat de oudste lekker mee mag zodat ze eindelijk weer even alle aandacht voor zichzelf heeft van mama en papa en de jongste gaat voor 2 nachtjes naar oma..
eh nee nog nooit gedaan en zal ook nooit gebeuren hier ik kan dat niet en vind dat de kinderen erbij horen als wij iets gaan doen of het nu een weekend weg is of dagje weg mijn kinderen zijn er altijd en overal bij ik vind dat het zo hoort zal niet oordelen over andere moeten ze zelf weten maar mijn gevoel vind het niet kloppen als ik ze bij oppas zou laten en ik lekker gezellig weg ga met mijn man.. soms avondje weg maar dan liggen de kinderen in bed en kruip ik eigenlijk elk 5 min in de tel hi hi thats me