Echt heel erg, maar ik kom er net achter dat ik mijn digitale camera kwijt ben . Ik wilde hem morgen mee nemen naar de efteling, dus wilde ik ales klaarzetten en kan hem nergens vinden! Ben bang dat ik hem afgelopen zaterdag ben kwijtgeraakt of dat ie uit mijn jaszak is gestolen. Ik ben toen naar Valkenburg geweest en heb daar in totaal 3 foto's gemaakt en heb hem in mij jaszak gestoken. Echt vreselijk, want er zaten ook nog foto's en filmpjes op van mijn meisjes. Ik snap er niks van, ben altijd zuinig hierop en zorg altijd dat ik hem niet uit het oog verlies. Het was heel druk (Amstel Gold race), dus ik kan natuurlijk door die drukte niet hebben gevoeld dat de camera uit mijn zak is gehaald of dat ik hem ben verloren. Ik vind mezelf zo ontzettend stom!!! Nou moets het even kwijt, mijn man is nu de verzekring aan het bellen en hopelijk dat we daar iets mee kunnen, maar dat zal wel niet. Nou ja morgen ga ik toch echt een nieuwe camera kopen, want wil de momenten in de Efelinf niet missen! Zo heb m'n zegje ff gedaan ben weer een beetje opgelucht.
Nee ik dus ook niet. Maar het is ook echt niet heel erg slim van mij. Het hoesje heb ik nog, maar de samera niet, was het nu maar andersom.... Nou ja ik ben in stat morgen naar de winkel te gaan om een nieuwe te kopen.
Nee heb echt alles nagekeken, het hele huis incl auto's zijn overhoop gehaald. Ben hem denk ik echt kwijt. Mijn enige hoop is nog mijn schoonzusje, die was mee die dag. Maar ja die is nu natuurlijk niet bereikbaar....
Echt k*t hé! Bij ons hebben ze 2 weken geleden de laptop van m'n vriend en ons fototoestel gestolen uit de wagen. Al maaaaaaaanden geen backup meer genomen, dus heel erg veel kwijt... Foto's van de bevalling van ons meisje, foto's van tijdens de zwangerschap (heb er geen enkele meer met dikke buik ) ons laatste weekendje weg naar Parijs... Allemaal foetsie. Plus op de laptop staat nog zoveel meer dan enkel foto's - belangrijke documenten etc. Het ergste is: met de laptop kunnen ze niets: beveiligd met speciaal paswoord en de batterij houdt het geen 5 min uit en het fototoestel was al 7 jaar oud, dus niks meer waard. Behalve voor ons wat erop staat natuurlijk. DAT IEDEREEN EENS MET Z'N FIKKEN VAN ANDERMANS EIGENDOM BLIJFT :x:x Kan er dus best inkomen dat je er het hart van in bent - hoop dat je je toestel alsnog terugvindt. Misschien op een onlogische plaats gelegd in een moment van verstrooidheid of zo
Oh jeetje, dat is erg zeg! Had je nog niets af laten drukken? Ik upload sowieso 1 keer in de 2 weken m'n foto's bij WijFotoService.. Dan laat ik ze niet meteen afdrukken, maar dan staan ze daar in ieder geval ook!
Nope, nix... Een hééééle dure les voor ons En ken je dat: al weken aan het zeggen dat we ons zouden bezighouden met de foto's - selecteren, DVDtje branden etc etc en altijd maar uitstellen tot morgen... Gelukkig hebben we de meeste foto's vanaf dag 2 na de geboorte kunnen recupereren (fototoestel van de buurvrouw en we hadden een nieuw gekocht met hele grote geheugenkaart,thank god!) Maar blijf best wel triest en boos binnenin
Jeetje wat erg!! Daar zou ik meer dan alleen maar van balen!! Zelfs de foto's van de bevalling en de kraamweek. Ik zou daar goed ziek van zijn!!!! Ik mag niet klagen dan, want er stonden wel wat foto's en filmpjes op, maar voornamelijk foto's van spullen die marktplaats op konden. De foto's en filmpjes die erop stonden waren er die ik al tig heb. Wel jammer zijn de foto's van mijn dochter samen in bad met vriendje en vriendinnetje. Hopelijk komt het niet in verkeerde handen.. Morgen even naar de politie in Valkenburg bellen. Wie wewt is er een eerlijk vinder. De verzekering vergoedt niks, hebben een all-risk verzekering, maar hiervoor had ik en buiten de deur verzekering moeten hebben. Echt belachelijk, want all-risk is all risk, maar hun bedenken dan weer iets voor extra centen. En valt het niet onder de buiten de deurverzekring, dan moet je weer een andere verzekering hebben.:x Gek word ik ervan. Ik wens je in ieder geval veel sterkte en hopelijk dat de dieven nog een goed hart hebben ergens en dat ze het toestel anoniem inleveren!!!
Ooooh wat enorm balen . Niet alleen van je toestel, maar ook van de foto's die erop stonden. (Beetje vergelijkbaar: hier herkent de camera opeens de kaart niet meer, denk dattie versleten is, de kaart dan. Hopelijk kunnen ze er in een fotowinkel nog de laatste foto's afhalen, want daar baal ik wel van! Gelukkig had ik de meeste al naar de pc ge-upload. Nu maar ff een nieuw kaartje kopen voordat we op vakantie gaan...)
Helaas geen doorlopende reisverzekering. Ga dadelijk ook maar even bellen met Landal in Valkenburg, want daar hebben we gestaan na de finish. Hopelijk dat ik hem gewoon verloren ben en dat een eerlijke vinder hem heeft teruggebracht. Pfff vervelend, ik kan het ook niet echt van me afzetten. Balen van je kaartje, maar ze zullen die toch wel nog kunnen maken? Nou ik hoop het tenminste voor jou!