Hoi hoi Volgend jaar willen wij drie weken rond trekken ( in zomervakantie) door Thailand met onze zoontjes van dan 8 en 6. Wie heeft ervaring en leuke tips, weetjes, ideeën, must see's etc.. KOM MAAR OP Liefs Muis
Een fietstocht maken met co van Kessel door Bangkok , Is echt een hele ervaring en erg leuk voor kinderen!!
Ik ben twee keer in Thailand geweest. Toevallig hebben wij bovenstaande fietstocht gedaan en dat is inderdaad een aanrader. - vliegen op Bangkok en daar 1 a 2 dagen blijven en dan zo snel mogelijk weer weg. Is leuk om te zien en de fietstocht te doen, maar verder vond ik het geen leuke stad. Het stinkt.. Het is druk.. - de Erawan watervallen. Wel goede schoenen aantrekken en zwemkleding meenemen. Je klimt langs de 7 verdiepingen van de waterval en dat is echt prachtig. Op meerdere verdiepingen kun je zwemmen en er zijn natuurijbanen (van rotsen) echt heel leuk! - Hellfire pass is super indrukwekkend! Ga vooral ook naar het museum wat erbij hoort. Wij zijn daarna met de trein vanaf Nam Tok over 'The bridge over the River Kwai' geweest en was ook erg leuk. - Chang Mai vonden wij een ontzettend leuke stad. - wij hebben een jungle toch gedaan via deze organisatie en dat was heel relaxed en goed te doen met kinderen (Tree Tops Jungle Safaris Khao Sok, Khao Sok National Park) je slaapt de eerste nacht in een Boomhut. De tweede nacht slaap je in een hutje op het water. Je springt dus sochtends vanaf je veranda het water in. Je gaat dan een keer op wandeltocht door de jungle, een waterval beklimmen en naar een tempel met apen. - laatste week hebben we op het eiland Koh Panghan gezeten in een prachtig resort. Eten op het strand en verder veel snorkelen. Heb nog veeeeeeel meer aanraders als je wilt, dan pak ik de fotoalbums er even bij.