Even d'r uit! Terwijl papa het hele weekend zakelijke saaie meetings had, vermaakten Laura en Daphne en ook mama zich optimaal van de faciliteiten van de lodge waar alle besprekingen gehouden werden! Zo mag papa vaker zaken doen!! Heeeeeeeerlijk!
Oww wat heerlijk zeg en wat een leuke fotoos. Mmmm krijg zo ook zin in vakantie, helaas moeten wij nog 6 weekjes wachten. Kwebbel
ow lekker zeg.. om zo mee te moeten gaan op vakantie.. Maareh.. jee wat worden Laura en Daphne groot zeg! Valt me nu pas op!
Het zijn en blijven toch heerlijke wijffies, he? En wat een heerlijk voordeel voor de 3 dames terwijl papa zich stuk werkt, hihihihihi.
Gezellig hoor zo met z'n allen op zakenreis hahaha. Wat jammer dat je verder geen foto's in je album hebt staan
Haha meiden, stuur papa maar snel weer op zakenreis! Wat zijn jullie groot en blond geworden zeg! Lotte (en wij ook) kijkt er erg naar uit jullie vrijdag te zien! Tot dan
de rest van de foto's is verwijderd, vanwege de ruimte die deze innam. Kijk voor alle andere mooie kiekjes in mijn persoonlijk album. Ik weet ff nog niet hoe ik moet linken....