Ik ben 2 weken geleden naar Erperheide geweest. Geweldig parc, overal speeltuintjes en een overdekt speelparadijs, leuk voor elke leeftijd. We gaan volgend jaar weer
Ahhhhhh kzou er meer aan hebben als jullie allemaal t zelfde park zeiden hahaha .... nu komt erperheide als beste uit de test voor kindjes van 0-4 jr maarja wat moet ik daarvan geloven?!
De hutteheugte is erg leuk voor de kleintjes. Wij zijn 2 weken geleden in de vossemeren geweest en die vond ik toch iets minder leuk.
Meerdal,Erpeheide of huttenheugte?? Wat zouden jullie doen en waarom? voordeel bij erpeheide vindk toch wel de indoorspeelgedoe!
Wij hebben in de hutteheugte gezeten. Was ook erg leuk, 2 kinderzwembaden waar amy zich goed vermaakt heeft ze is wel iets ouder 22 maanden toen. Ook een kinderboerderij en een kidsclub speciaal voor kinderen van 0-4 jaar 2x in de week, ook hadden ze een disco 2x in de week. Is ons erg goed bevallen dus.
als je meot keizen tussen die dier zou ik gaan voor huttenheugte. kleintjes die vermaken zich al snel hoor. het zwembad is echt super (zwemmen er regelmatig gewoon zo) het is een mooi park. je hebt in de omg nog leuke dingen om te doen denk aan dierenpark emmen oid. ok zit geen groot indoorspeel ding in maar denk ook neit dat dat vor een kindje van 13 mnd zo interessant is. die vind het al leuk als die met papa en mama lueke dingen doet. die indoorklimdingen zijn vaak leuker voor wat oudere kids die er ook echt alleen op en in kunnen.
met 13 mnd maakt het nog niet uit welk park je kiest op erperheide zeggen ze wel dat het voor 0 tot 4 jaar is maar de klimgedeeltes zie ik de kleintjes nog niet doen en dan blijft een klein hoekje van de matten over. de zwembaden zijn allemaal leuk met kinder en babybadjes dus kijk wat jou het meeste aanspreekt, kinderboederij is leuk maar met een koude of natte novembermaand zit je daar ook niet veel... wij gaan in feb. naar het meerdal en hebben dus gekozen voor wat extra comfort in het huisje en dan het zwembad, kinderboedrij leuk als het evt mooi weer is maar geen must. kijk evt hoever een park van je huis af ligt en wil je zover reizen? kan me voorstellen dat als het noord groningen is je er een dag overdoet om in erperheide te komen.... wij zetten nu nog steeds de max op 3 á 4 uur... merken dan aan teun dta hij het genoeg gaat vinden ook al stoppen we 2x tussen door... succes met kiezen