Naar de Fysio...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jelisa, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi meiden,

Mijn dochtertje is nu bijna 1 jaar! (a.s. vrijdag word ze 1).
    Ze doet fysiek nog niet zo heel veel.
    Ze zit al wel, maar ze gaat nog niet van lig naar zit, ze kan zich nog niet optrekken aan de tafel ofzo, ze zet geen stapjes en ze kruipt ook (nog) niet.

Ik dacht dat dit allemaal nog wel komt maar volgens het cb moet ik met haar naar de fysio toe.
    Mijn dochter is wel in een stuit geboren maar ze heeft allerlei echo's en foto's gehad van haar heupjes en daar is niks mee aan de hand.

Ik ga natuurlijk wel met haar naar de fysio, maar ik dacht bij het cb: is dit nou echt nodig? Ze zeggen altijd: ieder kind is anders, dat komt vanzelf wel...

Wat vinden jullie hiervan of heeft iemand ervaring hiermee??

Liefs J

2. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Hoi J,

Je kunt altijd een keer naar de fysio gaan om te kijken wat ze daar zeggen....!
    Cb zegt idd wel vaker wat maar omdat J idd in een stuit is geboren kan er toch miss wel wat aan de hand zijn ondanks dat de heupes goed zijn!

Liefs

Zullen we trouwens donderdag samen gaan? hihi flauw he
    Ik kan niet tot zo heel laat want ben nog druk..........you know (sstttttt he) haha

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wat ik ervan vind: Als je hulp kan krijgen, met wat dan ook, altijd aannemen ;) --> Je kan altijd kijken of het bevalt of niet of wat diegene er van zegt.
    Dus als ze denken dat dat een goed idee is, denk ik: Waarom niet? Misschien dat ze uit zichzelf over 2 weken ineens een mega-sprong maakt en vanalles doet. Maar misschien ook niet. En als het dan geen kwaad kan en niet onprettig is voor je kindje (wat ik dus denk) , dan zou ik het niet erg vinden om zo'n advies te krijgen en dat dus ook aannemen.

Deel Deze Pagina