Zou het kunnen??aub antwoord

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bahar23, 19 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bahar23

bahar23 Actief lid

30 aug 2008
    152
    0
    0
    terneuzen
    Hallo mij dochterje zat al ong 2 weken met een droge hoest, wat volgens de ha het nahoesten was van haar vorige verkoudheid van 4 weken geleden..nu ineens heeft ze een lopende neus sinds vanochtend en een verergerde hoest waarbij ze vastzittende slijm heeft..echt koorts heeft ze niet maar ben zo bang voor de mexicaanse griep zou dat kunnen?ik wil er niet eens aan denken.heb de ha gebeld maar meneer heeft vandaag vrij kan er pas morgen na toe..

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het zou kunnen, maar hoeft natuurlijk niet. Ik zou het gewoon goed in de gaten houden, en pas als ze koorts krijgt of benauwd is, contact opnemen met de huisarts. Mocht het wel de mexicaanse griep zijn, dan kan het ook mild verlopen.

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Het zou kunnen, maar een kind kan 6 weken een hoest houden.
    Hopelijk valt het allemaal mee. wel sneu hoor, beterschap.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

In de gaten houden... maar geen koorts? Geen griep! (en koorst is geen verhoging)

5. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    mijn zoontje hoest ook al heel de week vreselijk... inderdaad ook een vastzittende slijmerige hoest.
    maar hij is super vrolijk, en heeft geen koorts dus (nog?) niets aan de hand denk ik maar

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik werk in de kinderopvang, en volgens de GGD moet de koorts minimaal 38 graden zijn. daarnaast moet een kind het erg benauwd hebben (en dan niet door een verstopte neus) en erg suf zijn, dus niet meer alert reageren.

zonder die klachten hoef je er niet bang voor te zijn!

7. jonibra

jonibra Niet meer actief

Wij hebben eergister de huisarts gebeld omdat mn moeder zich niet lekker voelde, verhoging had en wij heel bang zijn voor die griep ivm onze kleine meid van 3 maanden maar die zei dat je dan echt moet denken an aan 1 stuk door hoesten, hoge koorts en dat je dan zo ong niet meer normaal uit je ogen kunt kijken.
    Er werd trouwens ook gezegt dat er heel veel andere dingen heersen.

Liefs mij

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik dacht ook dat mijn zoontje de griep had loopneus hoesten koorts enz bleek hij een oorontsteking te hebben

9. Tese

Tese Niet meer actief

Zolang ze geen koorts heeft zou ik me geen zorgen maken. Gewoon goed in de gaten houden

10. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    mijn mannetje heeft het vorige week gehad, en die kreeg eerst koorts en later pas de hoest. hij was ook ineens heel suf. klinkt mij niet als de mg, maar elk kindje reageert natuurlijk anders.
    ik zou temp in de gaten houden, maar zonder koorts kan het haast geen mg zijn.

beterschap!

11. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Volgens mij heerst er wat onder de kleintjes. Mijn zoontjes beide vandaag 39.8 koorts. Mijn ene zoon zit onder de uitslag. En mijn andere zoon ademt heel snel. Gebeld uiteraard met de huisarts en werd verteld dat ze gewoon ziek zijn en geen m-griep hebben.

12. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon hoest al langer dan 6 weken inm. heeft nu een kuur gekregen maar die slaat nog niet aan. Heeft verder geen verhonging gehad dus mex.griep is het niet volgens de HA. De kuur heeft hij gekregen omdat hij oververmoeid aan het raken is van het hoesten. 's nachts wel 4x wakker (en mama ook ;)) en overdag ook steeds hoesten...

13. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    indd. wat de anderen ook al zeiden koorts, droge hoest, suffig geen energie om te eten / drinken. En kindjes zijn heel snel verkouden en vatbaar daarvoor.
    Iris rolt hier ook van de ene verkoudheid in de andere, er heerst op het moment verschillende virussen. en ook droge hoest en dan weer slijm ophoesten enz.
    Gewoon goed in de gaten houden!

Deel Deze Pagina