Wij gaan over 2 weken voor het eerst een weekendje weg met ons zoontje van 8 maanden, naar een bungalowpark (niks schokkends, haha! ). Nou vroeg ik me af wat je allemaal mee moet nemen? Er is een bedje in het huisje, maar ik neem liever ons eigen campingbedje en matrasje mee. Beddengoed natuurlijk ook. Wandelwagen, iets om te spelen, speelkleed? Hij kruipt nog niet en ligt thuis veel op een kleed met zijn speelgoed, en ik vind die vloerbedekking in die huisjes nou meestal niet al te fris. Mijn man ziet de bui al hangen en zegt dat we geen aanhanger kunnen meenemen . Wat nemen jullie mee?
ehhhhhhh veel hihihi. wij hadden dan een caravan op vakantie(eigen) maar die was voor de helft met haar spullen dan nog een groot deel spullen voor de honden en een beetje voor ons slabbertjes, veeeel(had geen zin om te wassen) kleertjes (warm en luchtige kleertjes) speelgoed, knuffels, speelkleed, badje, luiers, extra beddengoed voor geval ze toch spuugd een keer. ja je mag wel een aanhanger meenemen hihihi
Ik ben pasgeleden nog weg geweest. Wat ik allemaal voor de kleine meenam: Badcape + hydrofielluiers Badponcho of badjas voor na het zwemmen Zwemluiers + zwemband Speelkleed Speelgoed Kleertjes voor iedere dag incl. reservekleding Eten en drinken Babyfoon Luiers + billendoekjes Zetpillen, hoestdrank etc. etc (you never know) Knuffel voor in bed Spenen Hmm, en volgens mij nog meer, maar kan er nu niet opkomen. Natuurlijk de dingen die jij ook noemde. Bed + beddengoed, kinderwagen etc. oja, flessen, bekers, lepeltjes, bordjes, schaaltjes , die nam ik ook mee.
Ik zou inderdaad een campingbed + matras mee nemen. Ik vind de bedjes niet zo fris. Ook een kleed om op te liggen, want iedereen loopt maar met schoenen rond in zo`n huisje. En de kinderwagen anders kun je niet veel of je moet een draagzak hebben? Die namen wij vaak mee, neemt veel minder ruimte in dan de kinderwagen. Verder voor elke dag schone kleding + extra setje. Zwemspullen als je wilt zwemmen. Flessen en spenen wel, de andere dingen zijn er in het huisje ook wel. Voor je kind sleep je heel wat mee, wij grapten altijd dat je net zo goed 2 weken kan gaan ipv een weekendje. Voordeel is wel dat je voor jezelf niet veel hoeft mee te nemen.
Wij namen niet apart het bedje mee, wel t matrasje. Slaapzak Flessen + flesvoeding Potjes eten + lepel (niet apart nog bordjes meegenomen) Voldoende luiers + billendoekjes Verzorgingsproducten Thermometer + zetpillen (just in case) Voldoende kleding Slaapknuffel 1 speeltje Vond ik al meer dan genoeg
Wij zijn niet meer weggeweest met de kleine. Maar daarvoor gingen we altijd naar een huisje in landal. Ik had altijd al veel mee te nemen voor mezelf laat staan als we straks met de kleine gaan. De kinderwagen neemt al veel plek in dus veel ruimte voor spullen mee te nemen hebben we ook niet. Dus moet echt denken hoe ik dan gaat doen straks.
Kinderstoel of wippertje. Handig bij het eten. Tja, ik weet het, niet handig om mee te nemen... Wij hebben vaak een skibox op de auto als we weggaan... erg he? Maarja, met de bugaboo achterin zit de bak al aardig vol. En die vind ik toch echt het lekkerste rijden, beter als een buggy. Maar als je niet veel gaat lopen (wij zijn echte wandelaars) dan kun je ook een buggy meenemen. Scheelt heel veel ruimte.
Hahaha!! Gelukkig is het bij iedereen hetzelfde! Toen wij nog geen kind hadden verklaarde mijn man al altijd compleet voor gek voor de hoeveelheden spullen die ik wilde meenemen maar nu is het natuurlijk helemaal een ramp . Maar wat jullie opnoemen is inderdaad zo'n beetje wat ik ook bedacht had, helemaal goed dus. Badcape is een supergoeie tip, we willen wel gaan zwemmen, dus dat lijkt me erg handig. Ik vrees dat een wipstoel er niet meer bij zal passen, hihi! Er was wel een kinderstoel in het huisje, dus ik hoop dat die goed is. En een drager nemen we ook mee, maar voor de wat langere stukken is een kinderwagen toch wel handig, anders wordt het toch behoorlijk zwaar!
Kinderstoel die daar is kun je altijd passend maken met een kussen oid. Dat scheelt veel ruimte. En als er een bedje staat, zou ik alleen een matrasje meenemen. Want daar ligt hij dan toch op en niet direct op het bedje. Je auto (ik weet niet wat voor auto jullie hebben) maar die zit echt zo vol. Ik merk wel dat ik opeens voor mezelf veel minder mee kan nemen dan vroeger (nu kan het opeens wel.. hahahaha)
Ik zou wel zelf een campingbedje meenemen, ze zijn daar idd niet zo fris. Het bedje wat daar was (CenterParcs Zeeland) hebben we gebruikt als box, kleedje erin en klaar! Verder alle spullen die al genoemd zijn... Veel plezier (en succes met inpakken).