Wintersport met baby van 8 maanden

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Adnalie, Jan 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    Hoi,
    Wij gaan eind februari met onze dochter op wintersport. Ze is dan bijna 8 maanden. Mijn moeder gaat ook mee, die gaat oppassen (anders hadden we het niet gedaan).

Nu vroeg ik me af of er meerdere mensen zijn die met een baby op wintersport gaan en dan vraag ik me af hoe jullie dat doen met het vervoeren van de kleine in de sneeuw. Ze verkopen een speciale babyslee, maar die zijn best prijzig. Misschien hebben jullie een tip?

bedankt alvast.

2. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,168
    2,283
    113
    Wij hadden speciale plastic skietjes voor onder de buggy. Uiteindelijk niet gebruikt, want in het dal lag geen sneeuw en toen we 1x met dreumes de berg opgingen hebben we hem gewoon gedragen. Die skietjes hebben we in NL nog eens gebruikt, maar toen vond ik ze niet zo fijn onder onze buggy.Als ik nog eens op wintersport zou gaan met kleine kinderen (vond het overigens geen succes, maar dat terzijde), zou ik een goede babydrager meenemen. Een kind van 8 maanden kan nog niet op een gewone slee zitten. Misschien wel op een slee met rugleuning en dan goed vastzetten met riempjes?

3. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    hai! wij gaan in feb ook met ons zoontje van 8 mnd naar de wintersport. maar volgens mij ligt er nu nauwelijks sneeuw in het dal...toen hier laatst sneeuw lag in nl hebben we de maxi cosi vastgebonden op de slee en dat ging heeeel erg goed!

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    Wij zitten met ons appartement aan de piste om aardige hoogte waar dus volop sneeuw ligt.
    Ik had idd al gehoord over het idee van de maxi cosi op de slee. Dat gaan we denk ik doen.
    Bedankt!

Share This Page