Hey meiden, wij vliegen morgenochtend om 5.20 naar kreta maar nu zit ik toch ergens mee namelijk de afmeting van het handbagage ik heb dit koffertje: UPPTÄCKA Boardcase op wielen - donkerblauw - IKEA De afmetingen zijn: Lengte: 52 cm Breedte: 38 cm Hoogte: 20 cm in de papieren staat als max: 55x35x25 Dit betekend dus dat we bij de breedte 3 cm groter zijn maar bij de rest een paar cm minder? Wat zal ik doen wel of niet meenemen?
Ik vind t moeilijk om tegen je te zeggen 'nee joh gewoon meenemen' want stel dat jij er wel problemen mee krijgt. Ik kan alleen zeggen; die van mij week ook iets af van de aangegeven maten. Het gaat erom dat hij moet passen in de vorm die ze hebben staan. Die van mij paste daar prima in.
Lastig hoor.... Tis maar 3 cm., maar de vraag is natuurlijk of het boven in het bagagevak past in het vliegtuig... Wij hebben ook meestal wel 1 stuk handbagage onder de stoel voor ons, dan zou het misschien geen punt zijn. Maar kweet ook niet of ik erop zou gokken, moet idd in dat rekje passen wat ze op de luchthaven hebben staan, dan mag het gewoon mee...
Kun je het koffertje iets indrukken zodat het iets minder breed wordt? Dan gaat het goed maar als het een echte stijve koffer is waar geen beweging in te krijgen is zou ik hem thuis laten
Ook een paar cm breder en hoger geloof ik. Maakte me er ook wat zorgen over, maar was geen probleem. Paste makkelijk in de vorm waar je hem in moet stoppen om te kijken of hij voldoet aan de maten.
Als ik je foto bekijk, moet het geen probleem zijn. Ik heb veel grotere koffers als handbagage mee zien gaan!
Ligt eraan in wat voor bui ze zijn, en wat alle andere mensen mee hebben. De ene keer is het geen probleem, de andere keer doen ze moeilijk, hebben ze zo'n dingetje staan waar hij in moet passen en meten ze alle tassen op. Iig fijne vakantie
Hij is zeg maar zacht dus kan ingedrukt worden....ik neem hem gewoon mee hopelijk hebben ze een goede bui bedankt voor de adviezen meiden....!!!
Weet niet met welke maatschappij je vliegt, maar wij moesten onlangs met Ryan Air onze handbagage in zo'n rek stoppen om te zien of het pastte. Dit komt aardig precies.
Cyn, Daar heb je je zus toch voor offe mij! Had inmiddels al vernomen dat jullie het leuk hebben en Timo zich goed heeft gedragen Xx