weekendje weg

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mik25, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hallo allemaal,

wij willen graag een weekendje weg met mijn ouders. alleen is mijn vader centerparcs wel goed zat en vind het erg saai voor de grote mensen,

dus nu mijn vraag hebben jullie tips voor een weekendje weg wat zowel voor de kids als volwassenen leuk is?

groetjes kim

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

www.marveld.nl

Erg mooi park met zowel binnen als buiten zwembad, luxe huisjes, in een bosrijke omgeving waar je dus kunt fietsen, wandelen etc, ligt vlakbij een dorp waar je weer lekker kunt winkelen enzo.

3. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Landal Cauberg.

Leuk voor de kinderen en volwassenen.
    Dagje Maastricht, Thermae 2000, wandeling naar Vlakenburg, kinderen kunnen op het terrein spelen, gratis zwemmen in een nabijgelegen sport-/en recreatiecentrum, fietsen..

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oke leuke tips al!

5. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Je moet er van houden..maar wij gaan voor de zoveelste keer naar Preston Palace in Almelo. Vooral de indoor kermis, zwembad en speelotheek is erg leuk voor kindjes. Die van ons kan al niet wachten tot we weer gaan:)

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    preston palace is zo duur?

zat ik namelijk ook al naar te kijken

7. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
  8. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Als je uitrekent wat je kwijt bent ergens anders waar je eten drinken en iets lekkers nog moet kopen valt t wel mee! En nu de actie kids gratis in oktober en volgens mij ook november scheelt ook een hoop.

9. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Even naar de eilanden.. Texel is erg leuk en als je in De Koog ofzo zit, zit je vlakbij het strand en wel in druk dorpje/stad...

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    weekendje efteling bosrijk?

weet niet hoe ver je wil rijden, anders is Phantasialand misschien iets? daar een leuk hotel of iets zoeken en dan dagje naar t park.

Int oosten van Duitsland zit ook een mega groot subtropisch zwembad(grootste van europa dacht ik) is kolere eind rijden maar ziet er wel super uit voor groot en klein.

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik wil niet naar duitsland voor een weekendje

en spreston palace was ik voor 2 nachten met 6 personen 1500 euro kwijt ruim. nou daar kan ik heul vaak voor uit eten en in een superluxe hotel zitten

12. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Wtf?:$ Je hebt de kids4free actie gezien..?

Wij gaan 3 nachten met zn 3en en zijn ong. 1/3 van dat bedrag kwijt:( Nja maakt ook niet uit verder, te duur is te duur.

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Preston palace vind ik fantastisch! En het lijkt duur, maar je hebt er vanalles. En als je via vakantie veiligen boekt, kun je vaak ook nog korting krijgen. Of via weekendjeweg.nl
    Veel plezier :)

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Oh ik zie net dat je dit niet wilt;)

15. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    De Bonte Wever is net zoiets als Preston Palace, misschien iets goedkoper? Vorige week geweest, was SUPER! Echt niet normaal, alles all-in, 3 superdeluxe bufetten, alle drank (inclusief whiskey etc dus niet alleen bier en wijn! ), en ook een snackbar indoors dus als je tussendoor nog patat en kroketten wilt dan hoppa, eet maar raak! (niet goed voor de lijn :p )

Zwembad, fitness, sauna etc is ook gratis en er is ook veel voor de kids!

Deel Deze Pagina