Hallo, Ik, mijn vriend en onze dochter van ongeveer 1 jaar willen graag de tweede en derde week van oktober nog even lekker op vakantie. Nu willen wij graag naar Turkije. Ik had al even op de site van het reisbureau zitten kijken en kwam al snel bij kusadasi uit omdat dat volgens de site de minste regen dagen in oktober heeft. Nou zag ik wel dat het vliegveld dan weer 85 km rijden is... Ik denk niet dat dat in Turkije in een uurtje gepiept is? Of zie ik dat verkeerd? Zijn er meer mensen met ervaringen in kusadasi? Of mensen met andere opties die ze aanraden voor Turkije? Alvast bedankt!
Als je later in oktober gaat zou ik eerder voor de zuidoost kant kiezen, daar is het het warmste, dus denk aan Side en Alanya of Antalya (maar daar is het weer toch vaak wel minder). Als je naar Alanya gaat kun je tegenwoordig op vliegveld Gazipasa vliegen en dan is je transfer nog maar een half uurtje.
Mijn ouders zijn in kusadasi geweest, hun vonden het niks aan daar. Side is wel leuk, met goede ressorts
Waarom vonden ze het niks? WAnt wij willen toch niet heel veel doen met een dochter van 1... Of bedoelde je het weer/de reis etc?
Kusadasi is geweldig!en met een taxi ben je er in nog geen uurtje! Mooie stranden en eengroot aquapark!
Zelf nog nooit in kusadasi geweest, volgend jaar waarschijnlijk! Hoor wel dat dat meer turks is, marmaris enz is zo touristisch. Ik vond bodrum en side ook echt leuk
Wij hebben vandaag geboekt, het is belek geworden . Wat mij betreft mag hier een slotje op! Bedankt voor de reacties
Toch nog even een reactie! Belek is heel leuk en dicht bij de luchthaven! Wij zijn er in november 2010 geweest! Dit jaar gaan we in novemver naar side, welk hotel hebben jullie geboekt?
, ik zag inderdaad 30 km van luchthaven! Uhm... Iets met heel veel zwembaden.... weet zo even de naam niet! Laat het nog wel even weten!