Weekendje weg.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door kristalhelder, 1 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Dat zou kunnen..maar...je hebt dan ook een zwembadpas tekort he ....

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

Totaalbedrag € 202,20

ook nog gevonden ;) weekend huttenheugte

3. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Ja ik zou ook gewoon een 2persoons huisje doen hoor, lekker last minute boeken bij centerparcs of landal het vennenbos of lommerbergen (beide ex centerparcs parken)

4. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    O en bij de ingang van het zwembad staat nooit iemand, gewoon je kindje lekker optillen.. of die it heel toevallig net bij papa op zijn rug of nek ;)

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

je tilt je zoontje toch gewoon ;)

Totaalbedrag € 268,74 weekend meerdal! echt erg leuk!!! is ook een soort ballorig in de plaza...vindt mijn zoon van drie het einde! en leuk zwembad en leuke wiltwaterbaan waar een beetje waterrat van 3 jaar wel van af kan met zijn vader en moeder :)

6. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16

Ik ga met een vriendin....moeten we maar even uitvechten wie het mannetje mag spelen dan :p

7. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Ik heb geen flauw idee hoe dat werkt bij het zwembad. Bij roompot Weerterbergen deed het systeem het niet toen wij er waren en moesten we vragen of we naar binnen mochten dus daar ging dat al niet haha.

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

ah joh je kan hem gewoon optillen...... wij zijn ZO vaak een kaartje vergeten van mijn zoon en mijn vriend tilde hem gewoon op... loop je er zo doorheen.......

9. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    O haha sorry! Maar je kan ook altijd anders een los zwembadkaartje kopen, dat is denk goedkoper dan een 4 persoons huisje. En ik zag dat de lommerbergen €99,- (komt nog denk €50,- kosten bij ofzo) kost voor een 2 persoonshuisje, last minute op 30 november

10. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Wij hadden afgelopen zomer bij CP maar twee zwempassen terwijl we met zn vieren waren. Voor de kinderen hebben we geen zwempas gekregen, waarschijnlijk door de leeftijd. Wij hebben ze dus ook gedragen door het poortje. Dus twee persoons huisje moet kunnen toch?

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'vakantie'

12. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    nog iemand tips?

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Gezond inderdaad wel, maar de kinderwagen herken ik niet. Wij zijn geweest toen onze dochter 4 maanden was. Vond alles wel kinderwagen toegankelijk(ja huisjes zijn krap, maar dat is praktisch elk vakantiehuisje).

Deel Deze Pagina