jeetje wat was het spannend en dan dat psv het toch nog gelukt is. jippie en nu feestvieren liefs femke
ja ik had az ook wel gegund en dan ajax, dan psv. ach t kan niet altijd feest zijn, tis al zulk mooi weer.
yes yes! ik zit alleen hier en mannetje in Eindhoven grrrr was ik er ook maar.... en door die hormonen zit ik hier te janken nou jaaaa zeg
mijn kerel is helemaal door het dolle heen. hij is een echte psv-er. hij had er dit jaar geen vertrouwen meer in en dan dit! ja helemaal super. =D> =D> =D> was wel een maffe middag met al die wedstrijden!
ik had het zeker az ook gegund meer als psv maar ik vind het wel fijn voor koeman dat ze toch kampioen zijn na al dat gedoe voor hem de afgelopen tijd. maak er een goed feest van en morgen allemaal genieten van het extra dagje vrij groetjes van patricia
ik wil hem wel kopen hoor hier in huis moet nog veel gedaan worden voordat de kleine komt en ik zoek ook nog iemand die mijn voeten wilt masseren. haha ik krijg mijn man bijna niet meer zo ver dat hij dat doet
jippie, zag het net op teletext mijn vriend is voor ajax en mijn ouders en ik voor psv. nou me vriend is vandaag echt uitgelache door me ouders. hij is er niet zo blij mee. je had hem tegen mij ouders moeten zien toen we verloren van ajax met 5-1 nou dat hebben ze tot vandaag aan moeten horen dus nu pakken ze hem terug. moet er wel om lachen.
we kunnen wel janken hier in Alkmaar Zo zonde; hoe vaak komt het hier nou voor? De hele stad stond op zijn kop. De afgelopen tijd kon je niet door de stad of je hoorde of zag wel iets van AZ. Ik had al kaartje bemachtigd voor de huldiging (was in het stadion gepland, dus moest van te voren) Ik zit nu maar thuis. boehhhhhhhhhhhh. Ach ja nu alle hoop op zondag
Hebben jullie die jongen gezien op TV, die al een kampioens-tattoo had laten plaatsen op zijn enkel? Hij ging er van uit dat AZ zou winnen....
Jaa ik ook! Ik baalde echt zo, vooral omdat het maar 1 puntje verschil was! Maarja degenen die voor PSV zijn gun ik het wel hoor