ik zit ergens mee.. Mijn schoonouders zijn in augustus 40 jaar getrouwd.. en willen dan met ons een weekje weg.. waarschijnlijk wordt het barcelona.. dus gaan we vliegen.. tot wanneer mag je nou vliegen.. ik ben dan volgens 31 weken als we weggaan.. mag ik dan nog vliegen.. ze houden er wel rekening mee hoor.. maar ik zou het vervelend vinden als ze door mij niet kunnen..
Je zit waarschijnlijk dan op het randje...Lees maar: http://www.zwangerschapspagina.nl/extra/zwangerschap/vliegen-tijdens-de-zwangerschap/
wat ik weet is dat je tot je 36 week mag vliegen mijn dochter is met ons meegevlogen na zweden toen ze 32 weken zwanger was ze had wel meer last van misselijkheid maar verder geen problemen gehad , wat leuk allemaal voor je zeg
tnx lievebeesje! ik hoop dat het allemaal goed gaat.. en dat ik lekker mee mag.. anders wordt het nederland of een andere auto vakantie... ook leuk.. maar ik voel me erdoor wel een beetje schuldig tegen over hun...
Volgens mij hangt het ervan met welke maatschapij je vliegt, dus zou daar even informeren... Succes en een fijne vakantie
veel maatschappijen houden als grens 7 maanden aan. hierna vinden ze het risico dat je in het vliegtuig bevalt en dat ze een eventuele tussenlanding moeten maken te groot. dit verschilt echter per maatschappij, dus vraag het voor die tijd na. als je op het randje zit is het verstandig om iig een zwangerschapsverklaring mee te nemen, eventueel ook in het engels voor de terug reis. ik ga zelf nog met mijn moeder naar noorwegen en mag nadrukkelijk na de zevende maand niet meer vliegen.
Het ligt er ook aan met welke maatschappij je vliegt, sommige houden een termijn aan van 27 weken en andere week tot 34 weken. Ik zelf heb gevlogen tot 30 weken en het ging prima moet ik zeggen nergens last van gehad!
Nou alles gaat door hoor! Via de KLM mag je behoorlijk lang doorvliegen! Maar is zelfs contact gweest met KLM dus dat moet goed komen! Vrijdag 10 aug stappen wij in het vliegtuig richting Barcalona!