Wij willen volgend jaar juli/augustus heel graag naar Griekenland met 4 jarige en dan inmiddels 10/11 maanden oude dreumes. Ik vraag me alleen af of het in deze tijd niet te heet is en welke plekken sowieso aan te raden zijn met kinderen? Ik neig naar Mykonos, maar geen idee of dat voor kinderen leuk is. Wat raden jullie aan of is jullie ervaring met Griekenland?
Wij vonden Peridis op Kos heel kindvriendelijk. En het eiland Corfu is ook echt een aanrader met kleine kinderen.
Juli/augustus zou ik niet doen, dan is het er vaak echt heet. Al vaak in Griekenland geweest, in september dan komen er weer wat betere temperaturen.
Die tijd is wel echt heeeeet. Heel heet. Wij zijn naar Kreta geweest in oktober en daar tikte de temperatuur nog steeds 28/30 graden aan. En we zijn naar Kos geweest in mei. Is een meer windgevoelig eiland dus iets koeler maar nog steeds makkelijk 24/25 graden. Weet niet wat voor soort vakantie jullie in gedachte hebben maar vaak zit je op een resort sowieso goed met kinderen. Veel recensies lezen en kijken of er voldoende te doen is. Wij vonden een leuk zwembad echt een must ondanks dat we 2x naast de zee hebben gezeten. Als jullie Kos overwegen kan ik marine aquapark resort aanbevelen. Super zwembad met allerlei glijbanen, een speeltuin en een kids club, avond mini disco voor de kids en allerlei activiteiten. Eten daar was ook goed. In de avond vaak niet ons ding maar dat is persoonlijk. Ze steken wel elke middag naast het zwembad de bbq aan. Dat was echt heerlijk. Ik wil per direct weer terug
Ja echt heel leuk daar! Via reisorganisatie ook een auto gehuurd. Was super geregeld en goede autostoeltjes. Personeel daar is ook heel vriendelijk en ze rennen echt voor je. Schoonmaak is echt goed. Ze komen elke dag als je dat wilt. Kos-stad was ook heel erg leuk. We hebben zoveel moois gezien. Kreta is trouwens ook een aanrader! Alleen heb geen tips wbt hotel. We zaten daar toen we nog geen kind hadden haha dus hele andere vakantie gehad.
Eigenlijk raad ik die tijd ook af ivm de hitte. Zelf vind ik het dan al bloedjeheet en nu moet je ook nog eens op 2 kinderen letten en mee bezig zijn. Wij zijn dit jaar naar kreta geweest in sept en dat was heerlijk qua warmte.
Voor het eerst all in gegaan met onze kleine man van 5 idd marine aqaupark..mika heeft genoten en wij ook.Eten voor iedereen keus genoeg..Btw heerlijke cocktails Glijbanen en badmeesters top.
Wij zijn dit jaar naar Kos geweest en hadden daar heerlijk verkoelende wind van zee.het hotel waar wij zaten viel tegen, mochten wij terug gaan dan boeken we Sandy beach, ligt midden in tigaki tegenover een mooi zandstrand en vlak bij barretjes en winkels
Bedoel je la branda Aqua marine? Wij zijn daar eind augustus geweest maar vonden het avond eten echt slecht eerlijk gezegd... En wij waren niet de enige. Nieuwe patat wat aangevuld werd was slap, aardappel dreef in vet, andere gerechten nauwelijks smaak. Wij hebben alleen de Griekse avond lekker gegeten. Vond het veel te duur voor dit hotel
Patat kunnen ze niet bakken, dat zijn we in griekenland wel gewend..ik at veel salade keus genoeg en veel toetjes.. wij waren er 23 aug t/m 30 aug.vriendlief is anders best kieskeurig maar heeft veel uitgeprobeert zat idd aan bepaalde dingen weinig smaak maar combineerde dat weer met wat anders(mij niet gezien) prijs viel mee hadden last minute.
Ja zou ik echt doen hoor!! Ook veel rustiger en meestal veel jonge kinderen. En goedkoper dus ook mooi meegenomen. Griekenland in hoogseizoen zou ik zelf niet doen op die leeftijd.
Avond eten was inderdaad niet geweldig. Snap ook niet hoe het nou zat met die patat. Bij het zwembad met de bbq was de patat top! En ‘s avonds niet te eten Maar verder vond ik het wel een top resort.
Bij de bbq werd het direct gefrituurd.Wij zijn op veel eilanden op griekenland geweest,meeste restaurants kunnen geen goede patat bakken....brrr
Irritant eigenlijk he haha. Wij hadden op Kreta wel goede friet. Bij verschillende tentjes. Maar goed wij aten dus ‘s avonds geen friet. Alleen bij de bbq
Ik nam vaak wat van die rijst? Met vlees en saus dat was te eten, en veel toetjes Grappig, Wij waren er vanaf 29 augustus. Wij hebben helaas al op tijd geboekt en waren voor 8 dagen €2000,- kwijt, zonde van het geld vonden wij. Daar een stel leren kennen die waren laat minute 800 kwijt voor 6 dagen met gunstigere Vliegtijden, dan valt het mee inderdaad. Wij gaan volgend jaar toch maar weer lekker met de auto op vakantie naar Italië