Via onderstaande link zijn er tickets bestellen voor de winterefteling voor €18,75 per kaartje inclusief parkeren. Je kan kiezen uit 4 verschillende data. https://www.uitjekrant.nl/winterefteling
Op die dagen mogen abonnementhouders niet komen. Ik denk niet dat het veel drukker is dan een gewone zaterdag.
Dan.verwachten ze denk ik heel veel mensen. Eigenlijk belachelijk dat je met je abonnement niet mag komen terwijl je daar ook veel voor betaald. Zijn toch weer 4 zaterdagen dat je niet mag en zo heeft de Efteling meer van die dagen.
Valt wel mee hoor. Het zijn hooguit 8 dagen van de 365 dagen per jaar. Ik vind dat geen probleem. De data zijn ruim van tevoren bekend.
wij zijn net geweest toen met de actie van 17.50 incl parkeren maar die was gewoon elke dag geldig tot eind december deze keer sla ik over op een zaterdag kom ik daar al helemaal niet
Die kaartjes waren via groupon Nu uitverkocht kwam er achter via pepper daar staan vaak aanbiedingen op echt heel handig en scheelt enorm
Ik heb een aantal weken terug contact gehad met de Efteling omdat we het hotel zouden boeken. Zij gaf aan dat precies op die datums die nu goedkoper zijn het er extreem druk zou zijn wegens bedrijfsevenementen...
Dat zou kunnen, maar zodra je een abonnement afsluit Ik heb het gezien, maar ik kan me daar niet druk om maken. De data zijn tijdig bekend. Geen probleem voor mij dus.