Ik wil samen met een vriendin een weekendje (2 nachtjes dan) weg. Ik zat te denken aan een soort wellness arrangement. Heb nu 2 dingen gevonden die me leuk leken, maar ik dacht, misschien zijn er hier mensen met tips en ervaringen. Naast dat er sauna en stoombad moet wezen (voor vriendin) vind ik het wel fijn als er ook een zwembad oid voor mij is. En misschien met massages en schoonheidsbehandeling enzo. Verder zou het leuk zijn als er in de omgevind ook wat leuks is. Ofwel mooie natuur, maar nog liever een leuke stad. Ik kan geen lang afstanden lopen. Wie weet er iets leuks?
Kijk eens op vakantieveilingen.nl. Ik heb net een heel leuk arrangement geboekt en ga 1 oktober. Ik was niet veel kwijt voor een hele dag incl. massages en eten en alles erbij voor 82,- voor 2 personen. We mogen dan van 10.00 tot 24.00 overal gebruik van maken
het sanadome is ook super, daar moet je alleen wel badkleding dragen. je hebt daar ook een pakket voor zwangere.
Ik ben laatst in de Veluwse Bron geweest. In één woord geweldig! Later las ik dat deze sauna (die nog maar heel kort bestaat) als één van de beste in Nederland staat aangeschreven. Het is heel ruim opgezet, met gigantisch veel soorten sauna's, twee zwembaden, bubbelbaden, een restaurant, een weide met ligbedden aan een meer, etc. Je hebt er een binnen- en een buitencomplex, en omdat het zo groot is, is het voor je gevoel heel rustig (en dan waren wij nog op de badpakdag, die drukker zijn dan de gewone dagen). Niet zo opgepropt en vol als in de Zwaluwhoeve. Je kan er ook behandelingen boeken. Een aanrader!
Wat een goede ideeen allemaal. Ga is even met mijn vriendin rond de tafel. Dank jullie voor de tips. meer tips zijn natuurlijk welkom.
Jaaaaaaaa, Veluwse Bron. Dat wilde ik ook zeggen. Dat is zooooooo ontzettend mooi en gaaf. Idd lekker ruim opgezet en veel te doen. Tip: een hammambehandeling. Dat is echt heeeeeerlijk en mag je gewoon doen als zwangere. Veluwse Bron is niet goedkoop maar echt, iedere cent waard!
thermae 2000 in valkenburg lb. hotel en kuuroord in 1 met beautybehandelingen (bodypacks, gezichtsbehandelen) saunalandschap, bubbelbaden en massages etc etc. bergje naar beneden en je bent in het gezellige valkenburg. 10 minuutjes rijden de andere kant op en je zit in het nog gezelligere maastricht
Hier ook een fan van de veluwse bron. Wij vinden het niet erg om er een stukkie voor te rijden. Behandelingen zijn ook lekker daar.
Nou, we hebben wat geboekt hoor, maar niet bij 1 van jullie tips. Het viel me op dat als je een arrangement bij 1 van deze kuuroorden boekt je moet kiezen tussen een aantal soorten behandelingen. Je moet als je meer wilt bijbetalen. Nu hebben we een arrangement gevonden bij de zuiderduin in egmond aan zee. Bedankt voor jullie tips. Ik ga zeker wat dingen proberen samen met manlief.