hallo ik was net aan het denken om in maart een weekendje weg te gaan met ons 3e de kleine is dan 3mnd oud en dan gewoon naar centerparcs hier in de buurt. zouden jullie die aanraden of afraden? ben namelijk aan het twijfelen. thnx voor de reactie's/meningen
Wij zijn toen ze drie maanden was naar Landal gegaan. Ik vond het ideaal zo'n huisje, want zo kun je gewoon het dagelijkse ritme aanhouden. Is prima bevallen.
Ik zou het ook doen hoor. Wij willen rond die tijd ook naar centerparcs. Gewoon om er toch even tussenuit te zijn, want zie buitenland dan nog niet zo zitten...
Wij gaan aanstaande vrijdag een weekendje naar Landal. Amy is dan ook 3 maanden. Wij waren in het begin ook aan het twijfelen, maar nu lijkt het me heerlijk. Kan niet wachten tot het vrijdag is. Zo zeggen: gewoon doen! Groetjes Plopje
we hebben gisteren eens gekeken op centerparcs en hebben besloten dat we mei volgend jaar dan is hij 5mnd een weekendje weg gaan. We hebben mijn ouders uitgenodigd en we horen vanmiddag of ze meegaan en dan gaan we boeken. waarom we niet met 3mnd gaan weet ik niet mijn lieverd vond mei beter omdat het dan ietsjes beter weer is. We gaan dan wel naar belgie maar is maar 40min vanuit hier dus dat valt nog mee!