op welke zender? wat leuk wel zwaaien zondag he? ik ga gewoon rennend over de dansvloer wedden dat ik in beeld kom whahaha het kom op rtl4 toch?geloof het wel. je heb zaterdag een uitzending en zondag 1 en wij zitten bij die van zondag ik moet er half 8 s avonds zijn....
Ik krijg strax collega's van mijn vriend te eten. Ik maak een pan shoarma, een pan kebab en verse salade erbij en klaar is kees! Morgen middag nog effe iets op het werk regelen, meestal ga ik elke zaterdag middag voetbal kijken van mn mannetje, maar dat kon morgen dus niet Voor zaterdag avond en zondag nog geen plannen gelukkig. Eindelijk rustig aan! Je zit altijd snel volgeboekt he Prettig weekend iedereen!!!!!
op welke zender? wat leuk wel zwaaien zondag he?[/quote] ik ga gewoon rennend over de dansvloer wedden dat ik in beeld kom whahaha het kom op rtl4 toch?geloof het wel. je heb zaterdag een uitzending en zondag 1 en wij zitten bij die van zondag ik moet er half 8 s avonds zijn....[/quote] ja moet je doen ff langsrennen, kan best als het live is ik ben weleens bij Yensen geweest maar dat was niet live, ik vroeg of ik daar ff op de rooie bank mocht maar dat mocht niet
ik ga gewoon rennend over de dansvloer wedden dat ik in beeld kom whahaha het kom op rtl4 toch?geloof het wel. je heb zaterdag een uitzending en zondag 1 en wij zitten bij die van zondag ik moet er half 8 s avonds zijn....[/quote] ja moet je doen ff langsrennen, kan best als het live is ik ben weleens bij Yensen geweest maar dat was niet live, ik vroeg of ik daar ff op de rooie bank mocht maar dat mocht niet[/quote] ja het is live maar denk als ik over de dansvloer gaat rennen zo de studio uit moet hihihi
Ik ga zo ff stoffen boven en beneden en misschien nog ff wat strijken. Morgenochtend eerst nog een huisbezoek (van mijn eigen praktijk) en daarna zuigen en dweilen in huis. Dan administratie van praktijk. Om een uur of 2 mijn paardje en tuig uitgebreid beurtje geven, om 4 uur paardrijles en dan relaxen.....Ga bij mijn ouders eten. Zondag heb ik de eerste buitenwedstrijd met mijn paardje. Goh is evengoed druk, ook al is mijn mannetje er niet...
op welke zender? wat leuk wel zwaaien zondag he?[/quote] het was inderdaad live, we hadden hele goeie plekken precies vooraan maar achter de camera 2 meiden werden uitgekozen om vlakbij de jury te zitten. wij dachten wij maar net die achter ons zaten..wij balen!!!! maar wel in de kleedkamers geweest en in de viplounge! leuke avond nou nacht van gemaakt lag pas half 3 in me bed en om 7 uur ging me wekkertje pff ik heb hele pijnlijke handen en me keel doet ook zeer hihihi
het is al grappig om een show bij te wonen he! zo dat is laat je hangt zeker onder een koffie-aparaat
vrijdag zijn we dus uit eten geweest naar onze stamgriek, de eigenares was hoogzwanger en had al last van een soort weeen, maar ze bleef gewoon werken... ze is gisteren bevallen van een dochtertje daarna hebben we nog wat schattige kleertjes gekocht waaronder een leuk vestje!. het was echt een relaxweekend; niet veel gedaan, veel films gekeken en gisteren hebben we een adventure gedaan op de playstation, lig altijd weer dubbel als het mn vriend niet lukt
zaterdag hebben we echt helemaal niets gedaan......heerlijk!!! zondag hebben we nog kraamvisite gehad en gisteravond zijn we zelf nog op visite geweest. vandaag (maandag) is ook nog weekend bij ons...dat is sape zijn vrije dag....en het is mooi weer vandaag, dus we gaan ff lekker wandelen....
ik ben heel het weekend ziek geweest en helaas nog niet helemala de oude maar wel wat beter gelukkig. heb dus heel het weekend niks gedaan behalve wat achter mn laptop gezeten en tv gekeken
zo echt moe ja en dan vanavond weer werken, maar ja was wel waard. leuke foto`s gemaakt met ron, winston post en john de wolf enzo.... gr.
Dank je wel Femmy Ik heb een weddenschap met mn mannetje afgesloten Hij denkt namelijk zeker te weten dat ik zwanger ben ( dont ask me howe ) En ik weet zeker van niet Als ik win ben ik een geheugenkaart voor mn camera rijker . En als hij wint ben ik de gelukkigste vrouw op aarde Groetjes Joyce