Niet heel veel bijzonders. Vanochtend wat langer gelegen op bed, beetje rommelen in huis. Nu knuffelen met de baby's terwijl de oudste op bed ligt en ml het gras maait. Straks na de fles als de oudste wakker is, met z'n allen wandelen. Vanavond nog een verjaardag. Morgen gaan we beiden naar de kerk, ml in de ochtend en ik in de avond. Tussendoor gewoon rommelen in huis en rustig aan doen. En kraamvisite ontvangen. Wel lekker weekend dus! Dames die moeten werken; succes! Andere dames; veel plezier en een fijn weekend!
Vanmorgen en vanmiddag ben ik naar de markt een dorp verderop geweest. Net nog even de stad in de gelopen. Nu even rusten op de bank en dan daarna het huis fatsoeneren. Daarna alleen eten. Man eet buiten de deur. Vanavond naar de feesttent in dat dorp verderop. Morgen lekker uitslapen (voor mij is dat 8 uur haha) en dan smiddags hopelijk samen de babykamer sauzen. Toch stiekem een begin gaan maken.
2 uurtjes geleden man naar Dance Valley gebracht en ik ga met mijn favoriete man (zoontje) lekker uiteten. En dan vanavond lekker met mijn zoon filmpje kijken met wat lekkers. Morgen date nummer 2 met mijn zoon want we gaan samen naar De Kuip. Wedstrijd Feyenoord-Twente Man is namelijk dan dagje varen en vissen met vrienden.
Niets bijzonders, vandaag gewandeld en boodschappen gedaan. Voor morgen wilde ik ergens heen wat duurder is dan ik dacht, dus toch maar niet. Denk dat we gaan zwemmen en misschien nog even naar het park.
Werkweekend tot 2 uur Daarna nog even rondje gefietst met de kinderen Morgen ook weer werken en daarna nog geen plannen
Bevallen hoop ik! Toenstraks bij een afscheidsfeestje geweest van een emigrerende vriend, nu lui op de bank, vriend heeft gameavondje met zijn vrienden, maar mobiel eerst 100% opgeladen voor hij vertrok Kleine ligt al redelijk in mijn bekken, heb d'r wel wat last van... Maar zin om eruit te komen heeft de bengel duidelijk nog niet! Werkse voor de dames met werkweekend, en de rest veel plezier met de plannen
hier is er ook kermis dus elke middag zijn we daar te vinden. Vanavond gaat mijn man naar de kermis en ga ik ook heerlijk netflix kijken morgenvroeg nog even wat administratie bijwerken en als het droog is nog een ronde wandelen.
Vanmiddag geluncht bij beach club down under en daarna zijn we gaan midgetgolven. Morgen gaan we naar het foodfestival in dierenpark Amersfoort.
Vanmorgen met de kids naar schoonouders gefietst. Vanmiddag de bovenverdieping gepoetst. Morgenvroeg misschien even toverland en beneden verdieping poetsen zodat alles weer netjes is als ik maandag na de vakantie weer moet werken alles weer op orde is.
Vandaag (zaterdag) gewerkt. Morgen gaan we of naar de dierentuin of de zwarte markt in beverwijk.. Ligt aan het weer..
Hier dagje thuis vandaag. Poetsen, boodschappen doen en voor zieke dochter zorgen, die werd vanmorgen om half 6 met koorts wakker. Ik hoop dat ze morgen opgeknapt is want we hebben een dagje julianatoren gepland staan (hebben kaarten op datum via dagje uit).
Jullie veel plezier vandaag! wij moeten ons dagje julianatoren helaas verzetten naar later in de week, mijn dochter heeft helaas nog steeds koorts.
Ik woon nog wel in Noord Holland maar meer richting Haarlem. Mn ouders/familie wonen er nog wel. Die wonen in AP