gezocht! goedkope kleine was machiene

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

oke vriend verteld net dat de stomerij er mee ophoud en ze nu van
    de baas een dag vergoeding voor de kleding gaan krijgen en dan moeten ze ze zelf wassen ze krijgen 40 cent per dag.

maar nu ik moet die werk kleding dus echt niet in mijn goede machiene.

dus ik moet opzoek naar een andere kleine machiene. maar die zijn blijkbaar moeilijk te vinden.
    ik wil max 200 euro uit geven en hij moet niet te groot zijn want dan kan hij opzolder in het washok naast de droger staan.

iemand een tip?

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Marktplaats?

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Bij de Makro hebben ze mini wasmachine's voor nog geen 45 euro inc. btw! Heeft een inhoud van 1,5 l, weet niet of het genoeg is maar anders kan je even kijken op de website van de Makro en dan bij folders en dan de schoonmaak folder.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

makro kan ik wel eens kijken.

bij neck kom ik eigenlijk nooit krijg het boek wel maar thats it.wist niet dat ze daar witgoed hadden

5. mam1985

mam1985 Actief lid

6 apr 2010
    232
    1
    0
    NULL
    NULL
    even kijken op modern.nl
    Goedkope wasmachines/drogers en goede service!

6. Moon28

Moon28 Niet meer actief

gratis af te halen . nl
    Als het alleen om werkkleding gaat zou ik er weinig moeite voor nemen er 1 te kopen en anders als het niet gratis is dus echt 2dehands.

7. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

marktplaats.
    Toen mijn oma overleed ging een bijna nieuwe wasmachine via mp voor een prikkie weg!
    Maar ook samenwonen, mijn broer en zijn vriendin verkochten ook 1 wasmachine. Overcompleet.
    zou zeker kijken.
    En een schade wasmachine misschien optie.
    Wij hadden ons huis te koop staan, ging de wasmachine kapot, echt balen, je wil niet teveel investeren.
    We hebben een schadeinbouwafwasmachine gekocht. Deze had een kras aan de zijkant, niemand die het ziet, maar de afwasmachine was ruim de helft goedkoper!
    En deed het geweldig.
    gr brenda

8. mamG

mamG Lid

5 jul 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm.... Gaat niet lukken! Impact Retail (= moederbedrijf) is failliet, webshop is dan ook gesloten...

Deel Deze Pagina