Center parcs VIP

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door fluitketel, 2 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fluitketel

fluitketel Niet meer actief

Iemand hier al eens in center parcs vip huisje gezeten?
    Wij twijfelen nog omdat het best wat meer kost dan een gewoon huisje.
    Zag dat er broodjesservice bij zit, zijn dit dan echt alleen de broodjes of zit er ook beleg etc bij ?
    En wat kosten de broodjes los in het market dome?

2. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    broodjes los in de Marketdome kosten ongeveer wat zij normaal ook kosten misschien een dubbeltje meer. Je moet het wel zelf halen dan.
    Wij hadden geen beleg bij de bezorgde broodjes, maar ze waren wel een beetje warm.
    Ik zou vip niet voor de broodjes doen maar als je het leuk vindt om wat luxer te zitten, met sauna ed. en meestal wat ruimer huisje, opgemaakte bedden etc.

3. fluitketel

Bedankt voor je reactie!
    Het gaat me inderdaad meer om de luxe van opgemaakte bedden en wat ruimer huisje.
    Zijn de huisjes eigenlijk altijd gelijksvloers of ook een bovenverdieping?

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Licht aan het park, Duitsland heeft er sowieso wat met 2 verdiepingen.
    Meeste cp is allemaal gelijkvloers.
    Persoonlijk vind ik de vip het geld echt niet waard maar goed dat is mijn mening.

5. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Vip in Zandvoort was afbraakwaardig: oude taaie broodjes, lekkend keukenraam en schuipui, dakpannen waaiden bijna weg tijdens flinke wind. Sauna niet gebruikt want de slaapkamer werd er echt 40 graden van.
    Bad en douche waren niet heel schoon en het luxere meubilair was van plastic.

6. paula1984

Dit dus daarom vind ik het niet waard.
    Aan de buitenkant (en vaak zelfs gedeelte binnen) zijn het dezelfde gare huisjes als comfort.

Blijdorp vindt dit leuk.
  7. fluitketel

oh dat klinkt wel heel erg zeg!
    Heb je hier wel melding van gemaakt?

8. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Zeker. Reactie: we weten het maar we doen er niks meer aan want volgend jaar wordt het park vernieuwd. (Dat moet dit jaar zijn.)

9. fluitketel

Schandalig zeg!
    Toevallig dat wij juist ook naar park zandvoort keken! willen dan wel pas in t najaar gaan, hopelijk is het dan vernieuwd.

10. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.607
    8.358
    113
    Vrouw
    Wat VIP inhoud verschilt per park. Ik dacht eerst ook dat die service erbij hoorde, zaten wij zonder ontbijt aan de deur.

Ik heb in Frankrijk in een vip huisje gezeten. Ondanks dat veel van de vip dingen er niet bij zaten was het wel een heel leuk huisje. Het park was ook geweldig. Het was daar zeker de moeite waard. Vooral toen ik langs de gewone huisjes liep viel het verschil vanaf buiten wel flink op.

Blijdorp vindt dit leuk.
  11. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb 5 jaar terug een 2 pers vip huisje genomen. Was wel ruim en luxer idd. Lekker in de sauna en zowel bad als stort douche.Bedden opgemaakt en er was een kaptafel in de slaapkamer. Broodjes waren elke dag anders en haal ze op tijd weg anders vreten de vogels het blijkbaar op. Het was verder een leuk huisje maar zou het niet zo snel nog eens doen. Als je geld teveel hebt en je niet zo op de financiën hoeft te letten dan zou ik het wel boeken maar voor nu vind ik het een beetje zonde geld.
    (toen woonde mijn vriend en ik nog thuis en hadden we er het geld wel voor)

12. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wij hebben nu een premium cottage geboekt. Toch de luxe van opgemaakte bedden, tweede tv, vaatwasser, enz. Maar een sauna en broodjes. En een stuk goedkoper weer ;)

13. paula1984

14. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Port Zelande! Dit omdat we maar een midweekje gaan en dus niet al te ver wilde rijden.. ben er nog nooit geweest, dus ben erg benieuwd!

paula1984 vindt dit leuk.
  15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Ik lees even mee! :)

Deel Deze Pagina