Hallo allemaal, Ikzelf ben een groot ijshockeyfan en dus ook echt fanatiek supporter. Nu kwam ik in een ander topic toevallig door namen erachter dat ik niet de enige ben Dit maakt mij heel erg nieuwschierig en aangezien we daar dus ietsje off-topic gaan dacht ik laat ik dan maar een nieuw topic hierover beginnen, zou zo zonde zijn als dadelijk haar topic wordt gesloten omdat we tever afdwalen. Nu mijn vraag dus: Wie is er nog (fanatiek) supporter van de Nederlandse ijshockey (eredivisie) en wie is dan jullie favoriet en voor welke club??? Ikzelf ben van het zuiden, dus mijn clubje is: Smoke Eaters!! Favoriete speler: Jamie Schaafsma Ik ben super benieuwd of er nog meer supporters hier op het forum zitten Liefs Angela.
Ik ken maar 1 club geloof ik... Tilburg Trappers... maar daar ben ik ook maar bij toeval achtergekomen toen ik nog voor mijn andere baas werkte. (die maakte confectie-pakken voor dat team) En ik lees (sinds ik in Tilburg woon) af en toe een stukje in het plaatselijk krantje... Maar nee, ben geen fan ofzo... Smoke Eaters.. waar komen die vandaan dan? (plaats)
Hoi Realtjuh, Tilburg Trappers ojee das niet zo best hahaha, Trappers en Eaters zijn als vuur en water, betreffende de teams maar ook qua supporters (doe ik niet aan mee hoor ) Eaters zijn van Geleen en als het goed is spelen wij onze eerste oefenwedstrijd tegen Tilburg op 29 September en komen de Trappers 1 Oktober naar Geleen. Zeker de moeite waard eens te gaan kijken eenmaal geweest ben je verslaafd Als je ooit voor eind November gaat als de Eaters moeten spelen en je ziet er een rond kanonnetje lopen met een witte Eaterstrui aan, dat zou ik dan wel eens kunnen zijn hahaha Liefs Angela.
Hahaha, maar wij hebben nu wel Swart, Hendricks en Landman (ze wilden toch eens graag voor een echte club spelen ) dus het zou voor Emperors dit jaar nogal eens kunnen gaan tegenvallen. Nee, ff alle gekheid op een stokje, jullie hebben t afgelopen seizoen toch maar ff goed gedaan!!! Liefs Angela.
Ik ben het helemaal met Daphne eens. De Emperors das toch wel mijn club.... En mijn favo speler moet dan wel casper zijn (goalie) of wesley. Tja ik vind het echt een geweldige sport, alleen zo jammer dat het zo verrekte koud is in het Triavium.....
Het is inderdaad erg koud in Nijmegen Hoe vonden jullie zelf eigenlijk de spelers Jake Brenck en Tj Caigh (schrijf ik t zo goed?). Ben naar iedere wedstrijd van Geleen in Nijmegen geweest, en natuurlijk ook als Nijmegen in Geleen moest spelen heb ik ze allemaal gezien. Ik persoonlijk vond ze echt niet zo heel geweldig Kreeg de indruk dat ze beiden niet zoveel waren als ze niet samen in 1 lijn stonden, maar goed ik zie ze geen totaal seizoen spelen en kan me hier dus flink in vergissen daarom ben ik best benieuwd hoe jullie over deze 2 denken?? Het is echt een supersport he!! Schrok de allereerste keren wel soms van de knokpartijtjes, maar daar wen je ook al snel aan zeker als je zo'n speler als Schutte in het team hebt gehad, dan zul je moeten wennen Liefs Angela.
Ik vond ze ook niet echt geweldig. Ik vond ze iig niet zo goed als iedereen zei dat ze zouden zijn. Tja die knokpartijtjes horen erbij he en dat houd het ook wel een beetje leuk om naar te kijken natuurlijk he. Een beetje sensatie is nooit weg toch....
Ik ben ook een ijshockey fan, maar niet echt voor een bepaalde club.Dat de beste maar mag winnen...!!! Mijn vriend doet ook aan ijshockey hier in eindhoven...gewoon voor de fun Eindhoven de gekstuuuhhh
@Sandra: Tja als je zulke knokpartijtjes een paar x gezien hebt, dan kan je bijna niet meer zonder het geeft toch net die spanning aan het spel voor voornamelijk het publiek. @Jose: Leuk dat je vriend ook doet ijshockeyen. Ga je zelf wel al een kijken naar wedstrijden van clubs of alleen naar die van je vriend??? Liefs Angela.
Ik ga ook kijken naar andere clubs... Niet zo heel vaak, moet er natuurlijk wel tijd voor hebben en dat heb ik dus niet altijd...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nog niet zo heel erg lang volg. Ben van oorsprong Bossche, dus de Red Eagles hihihihi, kent iemand die nog? Daar kende ik de spelers ook persoonlijk. Ik zou dit jaar gaan voor een seizoenskaart voor de emperors, maar ik ga maar voor de losse kaartjes, lijkt me handiger met mijn buik. Wat ik eng vind aan het triavium is die stomme netten, de puck vliegt er iets te vaak doorheen naar mijn gevoel. Maar het is wel gaaf om achter het goal te zitten, dus tja.. das weer een eigen keus natuurlijk En echt koud vind ik het niet, maar ik ben de oude Vliert (den bosch) niet vergeten, dat was pas koud! hmm daar hadden ze niet eens plexiglas, dat was pas eng als ze gingen inslaan.
Ja daar heb je wel gelijk in ja dat die puk vaak door het net heen gaat. Wij zitten meestal in de bocht. Das wel ietsje veiliger, maar ook nog niet veel. Maarja je moet er iets voor over hebben he...
Dan hebben wij dus geluk als we bij jullie komen Veilig achter plexiglas Ik zit altijd helemaal vooraan. In Geleen zit ik ook achter de goal, normaal gezien op een stang, denk niet dat me dat dadelijk nog lukken gaat haha. Zou normaal gezien ook een seizoenskaart hebben, maar ook dit jaar maar niet voor gekozen aangezien ik niet weet hoeveel wedstrijden ik dit jaar zal gaan zien, probeer er in ieder geval de eerste paar bij te zijn en dan zien we wel hoe t verder loopt Wanneer is de eerste wedstrijd voor de Emperors eigenlijk??? Liefs Angela.