hee meiden!! ik vertrek morgen voor een weekje naar rome!! heb er zo veel zin in! mijn vruchtbare periode valt ook in die week......hopelijk heeft het hotel dikke muren zijn er mensen die nog tips hebben? liefs elfje
Heel veel plezier in Rome meid en geniet ervan! Hopelijk doet het jullie goed en kan je snel melden dat je zwanger bent . En een goede tip: Rust lekker uit en geniet van het samen zijn!! Liefs, misspuma
Tja, tips...heel Rome is een groot museum, dus ik zou zeggen, plan niet te veel, bekijk het per dag wat je leuk lijkt. Ik koop altijd een gids over de stad waar ik heen ga, erg handig, kaartjes, bezienswaardigheden en metrokaartjes enzo. Heel veel plezier, het is daar prachtig! Groetjes, Anakin.
thanx meiden! gidsje heb ik idd al... super handig! kunnen we in elk geval ons hotelletje vinden vanaf het vliegveld... ik zal de paus de groeten doen! liefs elfje
Ik ben vorig jaar op huwelijksreis naar Rome geweest en het is zo mooi! Het Vaticaan vond ik heel indrukwekkend en zeker de moeite waard, maar het is sowieso een mooie stad met veel mooie plekjes. Volg gewoon de bordjes en je gids zou ik zeggen Veel plezier!